امداد خودرو کیا

امداد خودرو کیا

امداد خودرو کیا ارائه دهنده انواع خدمات تخصصی به انواع ماشین های ساخت شرکت کیا، در محل و هر جایی که شما در خواست داشته باشید به صورت شبانه در کوتاهترین زمان ممکن می باشد.

همانطور که می دانید خودرو ها به دلایل مختلف مشکلات فنی زیادی پیدا می کنند و نیاز به تعمیر دارند. ممکن است در صورت تعمیر نکردن آن باعث بروز مشکلات بیشتری شود. که این امر کاملا طبیعی است. زمانی که ماشین شما از یک شرکت با برند خارجی باشد، بهتر است در زمینه تعمیر آن دقت بیشتری داشته باشید. برای اینکه خودرو هایی با برند های خارجی دارای تکنولوژی پیشرفته تری نسبت به خودرو های داخلی می باشند.

بنابراین نیاز به تعمیر گاه حرفه ای و متخصصان فنی برای تعمیر خودرو کیا می باشد. امداد خودرو کیا یکی از این مراکز تخصصی تعمیر ماشین های خارجی است.

امداد خودرو کیا

امداد خودرو کیا فوری

هنگامی که خودروی کیا شما در جاده و با هر مکان دیگری دچار مشکلات فنی می شود، دیگر با وجود امداد خودرو کیا نباید نگرانی و یا دغدغه ای داشته باشید. شاید برای شما مبهم باشد که که امداد خودرو کیا چیست ؟ شرکت امداد خودرو کیا با هدف ارائه خدمات باکیفیت امداد خودرو، تعمیر و سرویس این خودروها مدت‌هاست فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با سال‌ها تجربه به صورت تخصصی و با حضور کادری مجرب و حرفه­ ای امکان تعمیر و سرویس خودرو شما را دارا می باشد.

شرکت امداد خودرو با همکاری که با برندهای یادشده دارد، توانسته قطعات یدکی ایده آلی را برای تعمیرگاه کیا تهیه کند. مجموعه امداد خودرو کیا با کارشناسانی مجرب، خودرو را در محل تعمیر یا در صورت نیاز به تعمیرگاه کیا منتقل می­کند.

تیم امداد خودرو کیا با کمک کارشناسان زبده و کارآزموده در تلاش است تا خدماتی باکیفیت و در عین حال سریع ارائه دهد. یک گروه حرفه­ ای با پشتیبانی لحظه‌ به لحظه و شبانه ­روزی در تعمیرگاه کیا و آماده خدمت­ رسانی به شما همشهریان محترم در سراسر شهر  می باشد. برای اینکه با همکاران ما  بتوانید در امداد خودرو کیا در ارتباط باشید باید با شمارۀ 09196420634 تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید. همکاران ما در اسرع وقت برای برطرف کردن مشکل خودروی شما رد محل حضور پیدا خواهند کرد.

امداد خودرو کیا تهران

جرثقیل امداد خودرو کیا

یکی از وسایل مورد نیاز در گروه امداد خودرو کیا مجهز جرثقیل است که در صورت نیاز می توان از آن برای جابه جایی ماشین ها استفاده کرد. جرثقيل‌ها انواع گوناگونی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌توانند بارهایی با وزن بسیار بالا را به راحتی انتقال دهند. امروزه جرثقیل‌ها تغییرات زیادی کرده‌اند و در مقایسه با گذشته کاربردهای بیشتری دارند؛ چرا که در گذشته در زمان جابه‌جایی خودروها به وسیله جرثقیل در طول مسیر خسارات زیادی به خودروها وارد می‌شد، اما امروزه جرثقیل‌ها توانایی آن را دارند تا خودروها را بسیار اصولی‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند.

از آنجایی که خودرو کیا یک برند خارجی است نیاز به مراقبت بیشتری برای حمل آن می باشد. امداد خودرو کیا این امکان را فراهم کرده تا این برند خارجی در مواجهه با مشکل خودرو، راحتر و تخصصی تر بتواند آن را حل کند.

همچنین بخوانید: امداد خودرو سایپا

حمل ماشین توسط جرثقیل امداد خودرو کیا در بزرگراهها و اتوبان ها تا نزدیک ترین محل برای تعمیر خودرو آسیب دیده توسط یدک کش با تجربه و ماهر انجام می شود. در صورت ایجاد مشکل فقط کافیست با مرکز تخصصی ما تماس بگیرید و گروههای امداد خودرو کیا  را درجریان بگذارید. شمارۀ  در سایت مرکز امداد خودرو کیا قرار دارد تا شما دسترس سریعتری به ما داشته باشید.

امداد خودرو کیا کرایه جرثقیل در تهران و حمل و نقل از ۳ تن الی ۳۶۰ تن در تمام نقاط  و حومه را انجام می دهیم، همچنین قبل از اقدام به اجاره جرثقیل مورد نیاز خود بهتر است از مشاوره کارشناسان این موسسه در انتخاب نوع مناسب جرثقیل با تناژ لازم راهنمایی لازم را دریافت نمایید و سپس اقدام به اجاره جرثقیل و اجاره بالابر از امداد خودرو کیا نمایید.

خودروبر امداد خودرو کیا

خودروبر امداد خودرو  کیا

یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌هایی که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد، تریلرهای کفی هستند. تریلرهای کفی دارای ظاهری همچون کامیون اما بدون دیواره‌ هستند که اغلب از آن‌ها برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راه سازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن استفاده می‌شود. موسسه امداد رسان امداد خودرو کیا بعد از صحبت کردن با درخواست کنندگان و بررسی نوع نقص و خرابی، در صورت نیاز تریلر کفی را به محل مورد نظر می فرستند.

علاوه بر حمل خودروها، اجسامی مانند تیرآهن‌ها و توپ‌های فولادی و بارهای دارای ارتفاع غیر استاندارد را نیز می‌توان با تریلرهای کفی منتقل کرد. گروههای امدادی مجموعه امداد خودرو کیا تمام تمرکز خود را برای حمل خودرو کیا انجام می دهند تا در زمان حمل آن مشکل برای اتومبیل شما پیش نیاید.

دکل امداد خودرو کیا

 در بسیاری از خودرو ها از رکاب هایی با جنس فایبر گلاس استفاده می کنند. این قطعات شکننده هستند و به راحتی آسیب می بینند. به همین دلیل برای پیشگیری از هر گونه خسارات به خودرو کیا می توان از دکل امداد خودرو کیا استفاده کرد. در چرثقیل های دکل دار، میان رکاب و تسمه، چیزی مثل یک کارتن و یا یک کف پایی قرار می دهند تا فشار کمتری به رکاب ها وارد شود.

یکی دیگر از الویت های گروه های امدادی مرکز امداد خودرو کیا داشتتن تعرفه های مناسب می باشد. باید در نظر داشته باشید که امداد خودرو  طبق تعرفه های اتحادیه عمل می کند و هزینه ی اضافی در یافت نمی کند. البته اگر با مواردی از امدادرسان ها برخورد داشتید که هزینه های اضافی به دلیل ترافیک سنگین و یا بد مسیر بودن طلب کردند، توجه ای به این بهانه ها نکنید. وظیفۀ آنها رساندن خدمات تحت هر شرایطی به درخواست کنندگان می باشد.

دکل امداد خودرو کیا

پنچرگیری لاستیک امداد خودرو کیا

خرابی و پارگی لاستیک ماشین می تواند عواقب بدی را داشته باشد یک راننده وظیفه شناس باید قبل حرکت خصوصا قبل از مسافرت، از سلامت تایر های ماشین اطمینان حاصل کند.

هنگامی که صحبت از امداد خودرو کیا می­ شود، چندین موضوع وجود دارد که بر کیفیت خدمت‌رسانی و رضایت مشتری تاثیر می­گذارد. یکی از ویژگی‌های برتری که در امداد خودرو کیا وجود دارد فرآیند کاری آن است. شما با تماس تلفنی و اعلام درخواست خدمات امداد خودرو کیا به واحد خدمات ارجاع داده می­شوید. این واحد با اعزام تیم کارشناسی امداد خودرو کیا به محل مورد نظر شما اقدامات لازم برای تعمیر خودرو شما را انجام می­دهد. در صورت نیاز این واحد خودرو شما را به تعمیرگاه کیا منتقل می­کند.

اهمیت وجود امداد خودرو کیا

هنگامی که اتومبیل شما در جاده و یا هر مکان دیگری دچار مشکلات فنی می شود، نگرانی و دغدغه ای است که در کنار حضور یک تعمیر کار و متخصص و پیدا کردن یک تعمیر کار حرفه ای و همچنین استفاده از قطعات یدکی و تجهیزان مناسب، موضوع دیگری است که ذهن شما را درگیر خواهد کرد.

این نگرانی زمانی دو برابر می شود که خودرو شما یک برند خارجی مانند کیا و یا هیوندا باشد و تعمیر کار حرفه ای برای ماشینتان پیدا نشود. اما راه حل این موضوع چیست؟ چگونه باید یک تعمیرگاه هیوندای و یا یک تعمیرگاه کیا که مورد اطمینان نیز باشد بیابیم؟ حضور یک تیم حرفه ­ای در گروه امداد خودرو کیا و هیوندای می­تواند پاسخگوی این نیازها باشد.

یک تیم حرفه­ ای امداد خودرو کیا و هیوندای باید این امکان را داشته باشد تا خودرو شما را به بهترین نحو در محل تعمیر کند. همچنین تیم امداد خودرو کیا یا هیوندای باید بتوانند در صورت نیاز خودرو را به تعمیرگاه کیا یا تعمیرگاه هیوندای منتقل کند.

متمایز بودن امداد خودرو کیا نسبت به سایرین

هنگامی که صحبت از امداد خودرو هیوندا یا امداد خودرو کیا می­ شود، چندین موضوع وجود دارد که بر کیفیت خدمت‌رسانی و رضایت مشتری تاثیر می­گذارد. در ادامه‌ با امکانات و خصوصیات برتر امداد خودرو هیوندای و ویژگی­های منحصر به فرد تعمیرگاه هیوندای و  امداد خودرو کیا و تعمیرگاه کیا آشنا می­ شویم.

یکی از ویژگی‌های برتری که در امداد خودرو هیوندای وجود دارد فرآیند کاری آن است. شما با تماس تلفنی و اعلام درخواست خدمات امداد خودرو کیا و هیوندای به واحد خدمات ارجاع داده می­شوید. این واحد با اعزام تیم کارشناسی امداد خودرو کیا و هیوندای به محل مورد نظر شما اقدامات لازم برای تعمیر خودرو شما را انجام می­دهد. در صورت نیاز، این واحد خودروی شما را به تعمیرگاه هیوندای یا کیا منتقل می­کند.

از دیگر خصوصیات تیم امداد خودرو هیوندای و تیم امداد خودرو کیا ارائه خدمات به صورت شبانه روزی است. گروه امداد خودرو کیا این قابلیت را دارد تا بدون افت کیفیت خدمت رسانی خود را در همه ساعات شبانه روز ادامه دهد.

همچنین بخوانید: امداد خودرو شبانه روزی

تیم امداد خودرو کیا و برای انجام کار خود از قطعات یدکی اصل و با کیفیت استفاده می­کنند. وجود قطعات یدکی باکیفیت و مطلوب در تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه کیا می تواند این نگرانی شما را برطرف سازد. تعمیر خودرو شما در تمامی ساعات شبانه روز توسط تیم حرفه ­ای ما با استفاده از همین قطعات اورجینال و اصل است. استفاده از قطعات متفرقه در بسیاری از موارد می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به خودرو شما وارد کند. به همین دلیل این شرکت کاملا این مسئله را رعایت می‌کند.

مسئله دیگری که باعث برتری امداد خودرو کیا و هیوندای شده است، حضور کارشناسان حرفه­ای در تیم امداد خودرو کیا و هیوندای می­باشد. کارشناسان با تجربه این مجموعه هم در همه زمینه‌های فنی مرتبط با خودرو، دارای دانش فنی کافی می­باشند. این کادر با تجربه و کارآزموده می­توانند با تخصص خود خودرو شما را در محل تعمیر کنند. همچنین در صورت نیاز کارشناسان امداد خودرو هدف این امکان را دارند تا خودرو را به تعمیرگاه کیا یا تعمیرگاه هیوندای منتقل کنند.

پنچرگیری لاستیک امداد خودرو کیا

تاریخچه ماشین های کیا

شرکت کیا موتورز که در ابتدا به کیونگ سانگ معروف بود به عنوان قدیمی ترین خودروساز کره ای از سال ۱۹۴۴ کار خود را با تولید مفتول های فلزی و دوچرخه سازی شروع کرد. این شرکت در سال ۱۹۵۲ نام خود را به کیا تغییر داد و تولیدات خود را به سمت موتورسیکلت، کامیون و خودروی سواری پیش برد. سپس با همکاری فورد اقدام به ساخت انواع مزدا از جمله مزدا فامیلا نمود و به صادرات آن دست زد.

از جمله انواع کیا پراید بر مبنای مدل مزدا ۱۲۱ و کیا آولا بودند که در بازار آمریکای شمالی و استرالیا با نام های فرد فستیوا و فرد اسپایر به فروش رفت. شرکت کیا موتورز به عنوان زیر مجموعه ای از هیوندایی هم اکنون دارای هشت کارخانه تولیدی است، که در کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، کره جنوبی، ویتنام و اسلواکی اطلاعاتی مستقر می‌باشند. شرکت هیوندای موتور با در اختیار داشتن 99% از بزرگترین سهامداران به شمار می‌آید.

هم اکنون خودروهای کیاموتورز توسط شرکت اطلس خودرو وارد ایران می‌شود و همچنین بعضی از محصولات کیاموتورز مانند کیا سراتو تولید داخلی آن نیز وجود دارد که توسط گروه خودروسازی سایپا انجام می‌گیرد. سراتو، پراید و ریو سه محصول کیاموتورز که در ایران تولیدشان متوقف شده است. از لحاظ کیفیت می‌توان گفت که موسسه جی دی پاور آمریکا با بررسی عیوب و نواقص خودروها در ۹۰ روز پس از تولید به امتیاز بندی آنها می‌پردازد و هر خودرویی که امتیاز کمتری دریافت کند به معنای عیب و نقص کمتر می باشد. در این بین کیاموتورز با داشتن ۸۳ امتیاز منفی بهترین و با کیفیت ترین اتومبیل ساز شناخته شده است.این خودرو حتی از پورشه، BMW، لکسوس و کادیلاک هم بالاتر است.

خودرویی محبوب و پر آوازه در کشورمان که نسل سوم آن توسط اطلس خودرو به کشور آمد. اما به علت قیمت گذاری نامناسب و بازاریابی ضعیف هر دو نسخه هاچبک و سدان آن فروش ضعیفی را تجربه کردند. طراحی بدنه متفاوت تر و به اصطلاح تپل تری نسبت به اپتیما دارد، اما رگه هایی از طراحی آن در ریو دیده می شود. در بخش جلویی، جلو پنجره معروف کیا Tiger nose که تبدیل به شناسنامه کیا شده است، چراغ های بزرگ و کاسه ای جلو، فرم حجیم سپرها و نمای اسپرت به جلوی خودرو داده است.

نمای عقبی نسخه هاچبک بسیار زیبا و شکیل است. نمای عقبی نسخه صندوق دار به لطف اخم عجیب چراغ های عقب جذاب و گیراست و برای یک سدان خانوادگی کوچک و اقتصادی طراحی زیبایی به نمایش می گذارد. نکته قابل توجه در طراحی ریو نصب آینه های جانبی روی درب هاست که نمایی اسپورت به خودرو داده است.

در بحث قوای فنی با یک پیشرانه 1/4 لیتری با توان 107 اسب بخار در دور موتور 6000rpm با گشتاور 137 نیوتون متری در دور موتور 4000 که وظیفه انتقال نیروی تولیدی آن برعهده یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک است تا این نیروی تولیدی به چرخ های جلو انتقال یابد. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور میانگین 6/3 لیتر و موتور 1/4 لیتری آن جثه حدودا 1150 کیلوگرمی آن را در مدت زمان 12/5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رساند. ترمزهای خودرو قوی عمل می کند و مجهز به ABS , EBD است.

همچنین بخوانید: امداد خودرو هیوندای

ریو توسط اطلس موتور در نسخه فول SX پا به کشورمان گذاشت اما نسخه های کم اپشن تری نیز توسط وارد کنندگان غیر رسمی با قیمتی کمتر به بازار آمد. برخی از امکانات SX عبارتند از: ایربگ های جلو، جانبی و پرده ای، سنسور نور، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور پارک عقب، سانروف، رینگ آلومینیومی 15 اینچ، فرمان چرم، شیشه و آینه های برقی، شیشه های UV و … اشاره کرد. سواری ریو همانند نسخه های تولید داخل نرم می باشد و ضربات سطح جاده را به خوبی دفع می کند. با توجه به کلاس و بازه قیمتی خود موتور 107 اسب بخاری آن کشش مناسبی در اختیار راننده قرار می دهد. اما مناسب شیطنت های جوانان اسپرت پسند نیست و به قولی تنبل است. مصرف سوخت نسبتا مناسبی دارد.

طراحی داخلی بسیار زیبا و شکیل و طراحی ادوات بسیار مناسب است. گیربکس عملکرد مناسبی دارد اما در معکوس کشیدن های ناگهانی کمی کند عمل می کند.  به علت 4 سرعته بودن گیربکس با گذر از مرز 100 کیلومتر بر ساعت مقداری صدای موتور در کابین افزایش می یابد. شاید اگر وارد کننده قیمتی مناسب و بازاریابی درست برای آن انجام می داد حتی به موفقیت بهتری از سراتو دست میافت.

در صورت نیاز به امداد خودرو کیا می توانید با شماره تماس 09196420634 تماس حاصل فرمایید و مشکل ماشین خود را در کمترین زمان ممکن حل کنید.

امداد خودرو کیا ارزان

امداد خودرو کیا موتورز را می توان خدمات پس از فروش برای محصولات شرکت کیاموتورز دانست که به مشکلاتی دچار هستند که در صورت حرکت دادن، متحمل آسیب‌ها و همچنین خسارت‌های بیشتری می‌شوند و یا اصلاً امکان حرکت نداشته باشند. ا

ین خدمات در این شرایط به‌صورت 24 ساعته قابل دسترسی است. در امداد خودرو کیا موتور و به‌صورت کلی، خدمات امدادی سیار، درصورتی‌که شرایطی برای تشخیص و همچنین تعمیر ایراد واردشده به ماشین از سوی کارشناس وجود نداشته باشد، خودرو باید توسط خودرو بر به نزدیک‌ترین تعمیرگاه مورد تائید نمایندگی امداد خودرو کیا انتقال داده شود. لازم به ذکر است که انتقال خودرو توسط یدک‌کش (خودرو بر) با رعایت تمامی جوانب احتیاط و ایمنی صورت می‌گیرد.

محصولات خودرو کیا موتورز

ریو هاچبک و سدان

خودرویی محبوب و پر آوازه در کشورمان که نسل سوم آن توسط اطلس خودرو به کشور آمد. اما به علت قیمت گذاری نامناسب و بازاریابی ضعیف هر دو نسخه هاچبک و سدان آن فروش ضعیفی را تجربه کردند. طراحی بدنه متفاوت تر و به اصطلاح تپل تری نسبت به اپتیما دارد، اما رگه هایی از طراحی آن در ریو دیده می شود. در بخش جلویی، جلو پنجره معروف کیا Tiger nose که تبدیل به شناسنامه کیا شده است، چراغ های بزرگ و کاسه ای جلو، فرم حجیم سپرها و نمای اسپرت به جلوی خودرو داده است.

نمای عقبی نسخه هاچبک بسیار زیبا و شکیل است. نمای عقبی نسخه صندوق دار به لطف اخم عجیب چراغ های عقب جذاب و گیراست و برای یک سدان خانوادگی کوچک و اقتصادی طراحی زیبایی به نمایش می گذارد. نکته قابل توجه در طراحی ریو نصب آینه های جانبی روی درب هاست که نمایی اسپورت به خودرو داده است.

در بحث قوای فنی با یک پیشرانه 1/4 لیتری با توان 107 اسب بخار در دور موتور 6000rpm با گشتاور 137 نیوتون متری در دور موتور 4000 که وظیفه انتقال نیروی تولیدی آن برعهده یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک است تا این نیروی تولیدی به چرخ های جلو انتقال یابد. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور میانگین 6/3 لیتر و موتور 1/4 لیتری آن جثه حدودا 1150 کیلوگرمی آن را در مدت زمان 12/5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رساند. ترمزهای خودرو قوی عمل می کند و مجهز به ABS , EBD است.

ریو توسط اطلس موتور در نسخه فول SX پا به کشورمان گذاشت اما نسخه های کم اپشن تری نیز توسط وارد کنندگان غیر رسمی با قیمتی کمتر به بازار آمد. برخی از امکانات SX عبارتند از: ایربگ های جلو، جانبی و پرده ای، سنسور نور، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور پارک عقب، سانروف، رینگ آلومینیومی 15 اینچ، فرمان چرم، شیشه و آینه های برقی، شیشه های UV و … اشاره کرد. سواری ریو همانند نسخه های تولید داخل نرم می باشد و ضربات سطح جاده را به خوبی دفع می کند.

با توجه به کلاس و بازه قیمتی خود موتور 107 اسب بخاری آن کشش مناسبی در اختیار راننده قرار می دهد. اما مناسب شیطنت های جوانان اسپرت پسند نیست و به قولی تنبل است. مصرف سوخت نسبتا مناسبی دارد. طراحی داخلی بسیار زیبا و شکیل و طراحی ادوات بسیار مناسب است. گیربکس عملکرد مناسبی دارد اما در معکوس کشیدن های ناگهانی کمی کند عمل می کند.  به علت 4 سرعته بودن گیربکس با گذر از مرز 100 کیلومتر بر ساعت مقداری صدای موتور در کابین افزایش می یابد. شاید اگر وارد کننده قیمتی مناسب و بازاریابی درست برای آن انجام می داد حتی به موفقیت بهتری از سراتو دست میافت.

نکاتی که قبل از امداد رسانی باید انجام شود!

برای کمبود خسارات و جلوگیری از عواقب خرابی ماشین، بهتر است قبل از حرکت اتومبیل مواردی توسط راننده و چک شود.

در صورت جوش آوردن خودرو، به هیچ عنوان آن را به یک باره خاموش نکنید.

زمانی که موتور خودرو روشن است اقدام به باز کردن درب رادیاتور نکنید، زیرا در این موارد خودرو نیاز به هواگیری پیدا می کند.

در بسته شدن درب رادیاتور دقت نمایید و از بسته شدن آن اطمینان حاصل کنید.

در زمان پیاده شدن از ماشین، از به همراه داشتن سوییچ اطمینان داشته باشید، برای اینکه در صورت بستن درب خودرو ماشین قفل خواهد شد مخصوصا در ماشین هایی که مجهز به دزد گیر هستند.

همواره در ماشین خود قطعاتی مانند: زاپاس،آچار چرخ، جک و …. همراه داشته باشید تا در صورت نیاز استفاده کنید.

چک کردن لاستیک ها

خرابی و پارگی لاستیک ماشین می تواند عواقب بدی را داشته باشد یک راننده وظیفه شناس باید قبل حرکت خصوصا قبل از مسافرت، از سلامت تایر های ماشین اطمینان حاصل کند.

بررسی سیستم خنک کننده ماشین

قبل از حرکت ماشین و زمانی که موتور اتومبیل خنک است مایع رادیاتور و تانک مایع ذخیره رادیاتور پر باشد. استفاده از ترکیب ضد یخ و آب برای پر کردن مخزن رادیاتور پیشنهاد خوبی است.

چک کردن روغن اتومبیل

بررسی روغن ماشین یکی دیگر از مواردی است که باید قبل از راه انداختن خودرو خود چک کنید، تنها در صورتی لزومی به این کار نیست که روغن اتومبیل خود را به تازگی عوض کرده باشید.
توصیه می کنیم اگر قصد سفر دارید حتما قبل از سفر روغن ماشین خود را تعویض کنید.
گاهی ممکن است خودرو دچار روغن سوزی شود، در این شرایط بهتر است برای احتیاط چند لیتر روغن اضافی در طول سفر خود همراه داشته باشید.

گیربکس

خودروهای اتوماتیک نیازی به سرویس گیربکس ندارند، اما اگر کارکرد خودرو شما بالا است بهتر است میزان روغن گیربکس را چک کنید. اگر تصمیم دارید با خودرو خود مسافت طولانی بروید و یا اگر به تازگی روغن موتور خود را تعویض نکرده اید و یا روغن موتورتان کم شده است، حتما روغن گیربگس را تعویض کنید تا دچار عواقب بعدی آن نشوید.

بررسی ترمز خودرو

خرابی ترمز ماشین یکی از علل تصادفات جاده ای است، ما به شما توصیه می کنیم اگر ترمز شما به هر دلیل خراب است و یا زمان تعویض لنت ترمز است، با خودرو خود حرکت نکنید و هر چه سریعتر برای تعمیر اقدام کنید.

فیلتر های هوا

چک کردن فیلتر های هوا و تمیز کردن دریچه ورودی هوا که عاری از هر گونه برگ و خاشاک باشد، یکی دیگر از نکاتی است که بهتر است قبل از مسافرت تمیز شود. تمیز کردن فیلتر های هوا کار بسیار ساده ای است و برای انجام این کار نیاز به مراجعه به تعمیر گاه ندارید و جزوء کارهایی است که خودتان می توانید انجام دهید.

بررسی مایع شیشه شور

اغلب رانندگان فراموش می کنند که منبع مایع شیشه شور را پر کنند. شاید از نظر عموم افراد این موضوع آنچنان هم مهم نباشد، ممکن است در سرعت بالا گرد و غبار جلوی دید شما را بگیرد.گاهی همین مورد کوچک می تواند باعث تصادفات جاده ای شود. با رعایت کردن تمام موارد می توانید سفری بی خطر را برای خود و خانواده تان تضمین کنید.

پیمایش به بالا
تماس با امداد خودرو