امداد خودرو هیوندای در تهران

امداد خودرو هیوندای

[row]

[col span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_image id=”253″]

[button text=”تماس با امداد خودرو هیوندای” color=”alert” radius=”10″ expand=”true” icon=”icon-phone” link=”tel:09196420634″]

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″]

[title text=”امداد خودرو هیوندای” tag_name=”h1″]

شرکت امداد خودرو هیوندای با هدف ارائه خدمات با کیفیت امداد خودرو غرب تهران ، تعمیر و سرویس این خودرو ها را انجام می دهد. . این شرکت با سال‌ها تجربه به صورت تخصصی و با حضور کادری مجرب و حرفه­ ای امکان تعمیر و سرویس خودرو شما را دارد. تیم امداد خودرو هیوندای ما با کمک کارشناسان زبده و کار آزموده در تلاش است تا خدماتی با کیفیت و در عین حال سریع ارائه دهد.

همواره به طور شبانه روزی در تعمیر گاه هیوندای آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز در پایتخت می باشد.  ضمنا خدمات امداد خودرو هیوندای شامل مکانیک سیار، پنچرگیری، بنزین یدک کش ، کفی و باتری به باتری است. مرکز خدماتی هیوندای نظارت کامل روی کیفیت خدمات و قیمت گذاری مصوب اتحادیه داریم. و تمامی خدمات خود را گارانتی و از قطعات اصل استفاده می کنیم.

[/col]

[/row]
[row]

[col span__sm=”12″]

خدمات امداد خودرو هیوندای

هیچ موقع حادثه و یا بروز مشکل در خودرو خبر نمی کند. ممکن است در ساعات پایانی شب و یا روزهای تعطیل به دنبال تعمیرگاه هیوندای برای تعمیر ماشین خود باشید. یکی از خصوصیات تیم امداد خودرو هیوندای ارائه خدمات به صورت شبانه روزی است. گروه امداد خودرو هیوندای این قابلیت را دارد تا بدون افت کیفیت خدمت رسانی خود را در همه ساعات شبانه روز ادامه دهد.

از دیگر ویژگی های بارز مرکز خدمات امداد خودرو هیوندای این است که، برای انجام کار خود از قطعات یدکی اصل و با کیفیت استفاده می کند. وجود قطعات یدکی باکیفیت و مطلوب در تعمیرگاه هیوندای و می­تواند این نگرانی شما را برطرف سازد. تعمیر خودرو شما در تمامی ساعات شبانه روز توسط تیم حرفه ­ای هیوندای با استفاده از همین قطعات اورجینال و اصل است. استفاده از قطعات متفرقه در بسیاری از موارد می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به خودرو شما وارد کند. به همین دلیل شرکت هیوندای کاملا این مسئله را رعایت می‌کند.

خدمات امداد خودرو هیوندای

به طور کلی تعمیر انواع بخش‌های خودرو، تعویض قطعات و حمل و جابه‌جایی ایمن خودروها خدماتی هستن که تیم امداد خودرو هدف برای درخواست کنندگان ارائه می دهد.

امداد باتری سیار هیوندای

باتری یکی از مهم ترین قطعات ماشین است. احتمالا برخی اوقات با این موضوع روبرو شده اید که می خواهید خودرو رو روشن کنید ولی روشن نمی شود. دوباره استارت می زنید ولی ماشین روشن نمی شود. در بیشتر موارد مشکل اصلی از باتری خودرو می باشد حتما شارژ آن تمام شده و باید آن را تعویض کرد.

همانطور که می دانید اگر باتری نباشد هیچ کدام از دستگاه های اتومبیل شما کار نخواهد کرد. هنگامی که باتری ماشین خراب شد، تنها کافیست یک تماس با امداد باتری سیار هیوندای بگیرید و مرکز ما را مطلع کنید. امداد رسانان هیوندای به سرعت در محل حاضر می شوند و عملیات امداد باتری به باتری و یا تعویض لاتری با کیفیتی بالا و ضمانت شده را در اختیار شما قرار می دهند.

امداد باتری سیار هیوندای

مکانیک سیار امداد خودرو هیوندای

گروه امدادی ما دارای تعمیرکار با تخصص ( مکانیک سیار امداد خودرو هیوندا ) که به صورت شبانه روزی در خدمت در خواست کنندگان هستند. زمانی که خودروی شما دچار نقص فنی شده و حرکت نمی کند و یا اگر ماشین را حرکت دهید دچار صدمات بیشتر می شود. با یک تماس می توانید درخواست مکانیک سیار هیوندا نمایید و در صورت امکان اتومبیل شما در محل تعمیر و تحویل شما خواهد شد.

با درخواست مکانیک سیار هیوندای استهلاک ماشین و هزینه های رفت و آمد کمتر می شود و همچنین وقت کمتری را صرف درست کردن ماشین می شود. حال حساب کنید که خودرو را نمی توانید حرکت دهید و باید به یدک کش یا خودروبر تماس بگیرید. همین نیز یک هزینه مجزا برای خود دارد. حال اگر تنها به یک مکانیک هیوندای در محل تماس بگیرید تا مشکل خودروی شما را در زمانی کوتاه حل کند، چرا هزینه های بیشتری از بابت این موضوع انجام دهید.

همچنین بخوانید: امداد خودرو تویوتا

مرکز امدادی هیوندا خدماتی از قبیل: تعمیر جلو بندی خودرو، تعمیر و تنظیم موتور های خودرو، پیگیری های دوره ای و مداوم، انجام سرویس دوره ای با تنظیم دقیق، انجام کلیه سرویس های فصلی خودرو انجام می دهد.

مکانیک سیار امداد خودرو هیوندای

امداد قفل و سویچ هیوندای

حتما برای شما هم پیش آمده که فرزند تان سوئیچ را داخل ماشین گذاشته و درهای ماشین را ببندد و یا اینکه در اثر حواس پرتی خود شما درهای خودرو قفل شود و سوئیچ داخل ماشین هیوندای جا بماند. در این مواقع اگر سوئیچ یدک همراه نداشته باشید نمی توانید در ماشین را باز کنید. اما اگر یک تماس با گروه امدادی هیوندا بگیرید، امداد قفل و سوئیچ هیوندا بسیار سریع به کمک شما خواهند آمد و بدون صدمه زدن به اتومبیل شما مشکل تان را حل خواهد کرد.

بنزین سیار امداد هیوندای

گاهی پیش می آید که سوخت ماشین شما قبل از رسیدن به پمپ بنزین به اتمام می رسد. در این مواقع اگر بخواهید با باک خالی به مسیر خود ادامه دهید خودرو خود را دچار آسیب جدی خواهید کرد. البته که باک خالی شما را به پمپ بنزین نخواهد رساند. شاید اکثر افراد با خدمات بنزین سیار هیوندا آشنایی نداشته باشند. در این مواقع امداد خودرو هیوندا به کمک شما می رسد. خدماتی تحت عنوان بنزین سیار در مرکز هیوندا وجود دارد که هر زمانی که بخواهید بنزین تازه به شما تحویل می دهد.

در صورت اتمام سوخت خودرو، فقط کافی است با شمارۀ مرکز هیوندای 09196420634 تماس بگیرید و بنزین استاندارد مورد نیاز خود را در منزل و یا هر جایی، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. امداد خودرو هیوندا برای تمام مشتریان خود احترام خاصی قائل است و خدمات امداد خودرو خود را با تعرفه های مناسب و طبق تعرفه های اتحادیه ارائه می دهد.

یدک کش امداد خودرو هیوندای

گروه امدادی هیوندای دارای انواع یدک کش ها متناسب با مشکل درخواست کننده می باشد. به طور مثال برای از یدک کش های زنجیری برای خودرو های تصادفی استفاده می شود. نوع دیگر یدک کش های هیوندای دکل دار هستند که اغلب برای بیرون آوردن خودرو از جوی آب و یا پارکینگ یا بیرون آوردن اشیای سنگین و دستگاههای صنعتی استفاده می شود. یدک کش های چرخگیر هیوندای یکی دیگر از انواع یدک کش های برای حمل خودرو های داخلی و خارجی کاربرد دارند. این مدل از کم خطر ترین و راحت ترین یدک کش های در دنیا می باشد که در مناطق  بیشتر از این نوع یدک ها استفاده می شود.

به طور کلی می توان گفت که امداد خودرو هیوندای یکی از مهم ترین و برترین خدماتی است که امروزه در دسترس شما بوده و می توانید با خیال راحت از این خدمات استفاده کنید. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید و یا می خواهید از این خدمات در هر شهری استفاده کنید می توانید با کارشناسان امداد خودرو هیوندای به صورت تلفنی یا اینترنتی ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. همچنین همانطور که گفته شد. این خدمات امداد خودرو تهران تنها برای خودروی آسیب دیده یا خراب از دید مکانیکی نیست و کسانی که نیاز به پنچرگیری یا رفع عیب قسمت برق را دارند نیز می توانند از این خدمات هیوندای استفاده کنند.

درباره خودرو هیوندا

هیوندای موتور به همراه کیا موتورز، از زیرمجموعه‌های گروه هیوندای موتور به‌شمار می‌روند، که اکنون این گروه پس از شرکت‌های تویوتا،ژاپن و گروه فولکس‌واگن آلمان و یک جایگاه بالاتر از شرکت جنرال موتور آمریکا به‌عنوان سومین خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. شرکت هیوندای موتور بدون کیا در سال ۲۰۰۸ در رتبه هشتم از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار داشت. این شرکت در سال ۲۰۱۲ بیش از ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در کشورهای مختلف به‌فروش رساند. بخشی از سهام شرکت هیوندای موتور در بازارهای بورس کره، بورس نزدک و بورس لندن مبادله می‌شود.

این شرکت مالک بزرگترین کارخانه یکپارچه خودروسازی در جهان است، که در شهر اولسان مستقر می‌باشد و سالیانه بالغ بر ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید می‌کند. امروزه شرکت هیوندای محصولات و خدمات خود را از طریق ۶ هزار مرکز فروش و نمایندگی رسمی خدمات، که در ۱۹۳ کشور جهان مستقر می‌باشند، عرضه می‌دارد.

در جدول زیر، تولید خودروهای شرکت‌های زیرمجموعه گروه هیوندای موتور (شامل کیا موتورز و هیوندای موتور) در طول سال مالی ۲۰۰۹ به تفکیک خودروهای سبک (سواری) و سنگین (کامیون و اتوبوس) و میزان تولید سالیانه آنها مشخص شده‌است.

برندخودروکامیوناتوبوسمجموع
هیوندای۲٫۷۵۵٫۴۸۹۲۴۷٫۰۴۵۹۷٫۴۲۲۳٫۰۹۹٫۹۴۶
کیا۱٫۴۶۷٫۰۴۳۷۷٫۹۳۴۸۴۳۱٫۵۴۵٫۸۲۰
مجموع۴٫۲۲۲٫۵۳۲۳۲۴٫۹۷۹۹۸٫۲۶۵۴٫۶۴۵٫۷۶۶

محصولات هیوندا

هیوندای سانتافه

نسل دوم یا همان مدلی که ما در ایران هم می‌بینیم که  از ابتدای سال ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۱۲ روی پلت‌فرم CM در کارخانه هیوندای آلابامای آمریکا ساخته شد.اولین بار از این خودرو طی یک تشریفات خاص در نمایشگاه دیترویت سال ۲۰۰۶ رونمایی شده است. در مورد سانتافه نسل دوم باید گفت که ایرادهای وارده به نسل اول مانند ورود صدای محیط به داخل و عدم دید مناسب عقب کاملاً برطرف شده است.

در کل سانتافه در سه تیپ LX, SE و GLS تولید شد که GLS مدلی است که در ایران عرضه شده است. سانتافه GLS با حجم ۲۶۵۶ سی‌سی می‌تواند ۱۹۰ اسب بخار قدرت را در۶۰۰۰ دور در دقیقه تولید کند. گشتاور آن ۱۸۳ پوند بر فوت است که در ۴۰۰۰ دور در دقیقه به حداکثر خود می‌رسد. با توجه به این حجم طی کردن شتاب صفر تا ۱۰۰ ظرف مدت ۱۱٫۷ ثانیه خیلی هم بد نیست.

سانتافه GLS در حالت خشک ۱۹۲۱ کیلوگرم و با احتساب تمام مایعات ۲۴۹۵ کیلوگرم وزن دارد. طول، عرض و ارتفاع آن هم به ترتیب ۱۷۹۳، ۱۸۹۰ و ۴۶۷۵ میلی‌متر است. طول محور آن ۲۷۰۰ میلی‌متر است که به همراه سیستم هوشمند AWD نیرو را بهتر کنترل می‌کند. اما در سال 2011 سانتافه با ظاهری ارتقا یافته به بازار آمد. تغییرات سانتافه فیس لیفت به ظاهر محدود نشده بود و استفاده از پیشرانه 3 و نیم لیتری در کنار امکانات بیشتر، کفه ترازو سانتافه را در مقابل رقبا پایین می آورد.

امداد خودرو هیوندا

هیوندای آزرا – Hyundai Azera

به عنوان سدان خانوادگی سایز متوسط هیوندای از بدو ورودش به بازار کشور در سال های 86-1385 طرفداران بسیاری پیدا کرد و اکنون نیز بعد از گذشت بیش از یک دهه، همچنان به راحتی خرید و فروش می شود. آزرا طراحی شکیلی دارد و پیشرانه ی 3.3 لیتری شش سیلندر با قدرت مناسب و امکانات و خوب و سواری آرام باعث شده است تا بتواند جای خود را در بازار ایران محکم کند. ترمز ضعیف و طراحی داخلی نسبتا ساده را می توان از نکات ضعف هیوندای آزرا دانست.

[/col]

[/row]

پیمایش به بالا
تماس با امداد خودرو