امداد خودرو BMW بی ام و

امداد خودرو بی ام و BMW

[row]

[col span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_image id=”445″]

[button text=”تماس با امداد خودرو بی ام و” color=”alert” radius=”10″ expand=”true” icon=”icon-phone” link=”tel:09196420634″]

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″]

[title text=”امداد خودرو بی ام و BMW” tag_name=”h1″]

امداد خودرو بی ام و تخصصی مرکز ما ارئه دهنده خدمات تخصصی به انواع خودروهای ساخت شرکت بی ام و BMW در محل شما می باشد. قابل ذکر است امداد خودرو بی ام BMW به صورت شبانه روزی و در کمترین زمان ممکن حلال مشکل خودرو شما می باشد.

تعمیر انواع بخش‌های خودرو، تعویض قطعات و حمل و جابه‌جایی ایمن خودروها خدماتی هستند که تیم امدادی ما برای درخواست کنندگان ارائه می دهد. تیم با تجربه ما  از قطعات یدکی با کیفیت و اورجینال استفاده می کند تا حتی الامکان از بروز هر گونه خسارات مالی و جانی خودداری شود.

[/col]

[/row]
[row]

[col span__sm=”12″]

امداد خودرو BMW بی ام و در تهران

بی ام و در لغت به معنای صنایع موتوری بایرن است که یک شرکت خودرو ساز آلمانی می باشد. این برند از تولی کنندگان بنام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان به شمار می آید. دفتر مرکزی این برند معروف در مونیخ آلمان قرار دارد. شرکت ب‌اِم‌وِ در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ تأسیس شد. این شرکت هم‌اکنون مالک شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز و مینی است.

در سال ۲۰۱۵ ب‌ام‌و بیش از دو میلیون و چهارصدهزار دستگاه وسیله نقلیه تولید کرد. این شرکت در حال حاضر در کشور‌های آلمان، برزیل، چین، هند، آفریقای جنوبی و ایالات متحده آمریکا کارخانه تولید اتومبیل دارد.

این خودرو، نمونه پیشرفته تری از دیکسی بود، با این تفاوت که موتور آن از ۴ سیلندر به ۶ سیلندر تغییر پیدا کرده بود، ۳۰ اسب بخار قدرت داشت و حداکثر سرعتش حدود ۱۰۰ کیلومتر در ساعت بود. این اولین بار بود که بی ام دبلیو، خودرویی ساخت که عقربه سرعت شمار آن به عدد ۱۰۰ می‌رسید.

امروزه مبنای شتاب خودرو‌ها صفر تا ۱۰۰ است، اما۸۰ سال پیش شتاب اولیه اتومبیل‌ها بر مبنای صفر تا ۴۰ کیلومتر در نظر گرفته می‌شد، چرا که هیچ اتومبیلی ساخته نشده بود که عقربه سرعت شمارش به ۱۰۰ برسد و تولید اتومبیلی با حداکثر سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، برای خیلی از خودروسازان یک رویای دست نیافتنی محسوب می‌شد.

دیکسی ۳ از نظر شتاب اولیه در آن زمان یکی از رکورددار‌ها بود. این اولین خودروی بی ام دبلیو، شتاب صفر تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت را در ۱۰ ثانیه به دست آورد و بی شک همین شتاب اولیه بود که برای این اتومبیل، پیروزی در مسابقات را به ارمغان آورد. به هر صورت، تولید دیکسی ۳ آغاز یک رویا برای مهندسان شرکت بی ام دبلیو بود. تنها ۳ سال بعد، بی ام دبلیو اولین اتومبیل ۶ سیلندر خود را با نام بی ام دبلیو ۳۰۳ به بازار عرضه کرد.

اگرچه استقبال از این خودرو هم به اندازه دیکسی ۳ خوب بود، اما برخلاف دیکسی که تولید بالایی داشت تنها تعداد ۲۳۰۰ دستگاه از این اتومبیل ساخته شد که امروزه تنها چند دستگاه از آن در دست کلکسیونر‌ها می‌چرخد.

حالا مهندسان و طراحان شرکت بی ام دبلیو روی دور موفقیت افتاده بودند. آن‌ها بی وقفه کار می‌کردند و خیلی زود مدل‌های دیگر بی ام دبلیو ۳۱۵ و ۳۱۹ تولید شدند که سرعتی بالغ بر ۱۵۰ کیلومتر در ساعت داشتند.

این خودرو‌ها همچنین شرکت را در رده تولیدکنندگان خودرو‌های لوکس قرار دادند و تا مدت‌ها ظاهر کشیده این خودروها، عنوان پرافتخار «لوکس‌ترین خودرو در اروپا» را برای این شرکت به ارمغان آورد. حالا دیگر نام این شرکت بر سر زبان‌ها افتاده بود و از شهرت و جایگاه خوبی بین خودروسازان برخوردار شده بود و روز به روز به اوج نزدیکتر می‌شد.

امداد باتری سیار بی ام و

باتری یکی از مهم ترین قطعات ماشین است. احتمالا برخی اوقات با این موضوع روبرو شده اید که می خواهید خودرو رو روشن کنید ولی روشن نمی شود. دوباره استارت می زنید ولی ماشین روشن نمی شود. در بیشتر موارد مشکل اصلی از باتری خودرو می باشد حتما شارژ آن تمام شده و باید آن را تعویض کرد.

همانطور که می دانید اگر باتری نباشد هیچ کدام از دستگاه های اتومبیل شما کار نخواهد کرد. هنگامی که باتری ماشین خراب شد، تنها کافیست یک تماس با امداد باتری سیار بی ام و BMW بگیرید و مرکز ما را مطلع کنید. امداد رسانان ما به سرعت در محل حاضر می شوند و عملیات امداد باتری به باتری و یا تعویض لاتری با کیفیتی بالا و ضمانت شده را در اختیار شما قرار می دهند.

مکانیک سیار امداد خودرو بی ام و

گروه امدادی ما دارای تعمیرکار با تخصص ( مکانیک سیار امداد خودرو بی ام و ) که به صورت شبانه روزی در خدمت در خواست کنندگان هستند. زمانی که خودروی شما دچار نقص فنی شده و حرکت نمی کند و یا اگر ماشین را حرکت دهید دچار صدمات بیشتر می شود. با یک تماس می توانید درخواست مکانیک سیار نمایید و در صورت امکان اتومبیل شما در محل تعمیر و تحویل شما خواهد شد.

با درخواست مکانیک سیار استهلاک ماشین و هزینه های رفت و آمد کمتر می شود  و همچنین وقت کمتری را صرف درست کردن ماشین می شود. حال حساب کنید که خودرو را نمی توانید حرکت دهید و باید به یدک کش یا خودروبر تماس بگیرید. همین نیز یک هزینه مجزا برای خود دارد. حال اگر تنها به یک مکانیک در محل تماس بگیرید تا مشکل خودروی شما را در زمانی کوتاه حل کند، چرا هزینه های بیشتری از بابت این موضوع انجام دهید.

مرکز امدادی ما  خدماتی از قبیل: تعمیر جلو بندی خودرو، تعمیر و تنظیم موتور های خودرو، پیگیری های دوره ای و مداوم، انجام سرویس دوره ای با تنظیم دقیق، انجام کلیه سرویس های فصلی خودرو انجام می دهد.

مکانیک سیار امداد خودرو بی ام و

تاریخچه BMW بی ام و

اولین ماشین ب ام و که تحت نام این برند به فروش رسید، یک دیکسی به نام BMW 3/15 بود. مارک دیکسی پیش‌تر متعلق به Fahrzeugfabrik Eisenach بود که تحت لیسانس آن، مدل آستن 7 را می‌ساخت. این مدل در آن زمان با قیمت 2 هزار و 200 مارک (واحد پول آلمان) به فروش می‌رسید.

با شروع جنگ جهانی دوم، همانطور که پیش‌بینی می‌شد، کارخانه تمرکز اصلی خود را بر تولید موتور هواپیما گذاشت. البته در همان زمان نیز به ساخت اتومبیل و موتورسیکلت نیز ادامه ‌داد که برخلاف میل باطنی مدیرعامل آن زمان کمپانی BMW یعنی Franz Josef Popp، برای تولید تمام این محصولات از زندانیان اردوگاه‌های کار اجباری، بیگاری کشیده می‌شد.

پس از مدتی فعالیت‌های شرکت دوباره کمرنگ شد، چرا که هم کارخانه‌ها در زمان جنگ به شدت بمباران شده بودند، و هم این کمپانی پس از پایان جنگ تا مدتی حق تولید وسیله‌های سواری یا هواپیما نداشت. بنابراین دوباره مجبور شد برای ادامه حیات، به تولید وسایل آشپزخانه همچون قابلمه، ماهی‌تابه و دوچرخه بپردازد. این وضعیت چندان ادامه نداشت زیرا در سال 1948، دوباره تمامی فعالیت‌های معمولش از سر گرفته شد.

همچنین بخوانید: امداد خودرو تویوتا

در سال ۱۹۵۲ کارخانه باواریا با ساخت BMW 501 لاکچری فعالیتش را آغاز کرد و طیف تولید خودروهای سواری با تولید خودروهای ارزان‌تر گسترده‌ شد، اما به دلیل نرخ پایین فروش خودروهای لوکس در دنیای بهت‌زده‌ی پس از جنگ و سود کم حاصل از فروش خودروهای ارزان قیمت، دنیای ماشین‌های ب ام و رو به زوال بود. سرانجام با سرمایه گذاری عظیم هربرت و هارالد کواند، کمپانی از خطر ورشکستگی و نابودی نجات یافت و توانست با تولید و فروش BMW 700، دوباره نیروی پیشین خود را بازیابد.

نام خودرو BMW Isetta به یکی از 10 خودور برتر صد سال اخیر تبدیل شده است که این مدل توانسته پس از جنگ این شرکت را از ورشکستگی نجات دهد. اما جالب توجه است که هیچ یک از این موفقیت‌ها به پای پیروزی که توانست با معرفی و ارائه ماشین‌های ب ام و جمع و جور New Class بدست آورد، نمی‌رسند.

در سال 1962، این کمپانی توانست شهرت زیادی به عنوان یک خودروساز اسپرت در سراسر دنیا پیدا کند. در طول همین دهه بود که مدام به تعداد مدل‌های لوکس سدان و کوپه ب ام و اضافه شده و درخشش آن هر روز بیشتر می‌شد.

نگاهی به محصولات BMW

BMW i8

بی ام و i8 یک خودرو هیبریدی آلمانی است که در سال 2011 کانسپت آن و نسخه نهایی در سال 2013 معرفی و در سال 2014 به بازار وارد شد. به صورت تولید انبوه به بازار عرضه شد ولی به دلیل پیچیدگی ساختار فنی این خودرو هیبریدی، هیچگاه به صورت شرکتی( از سوی پرشیا خودرو) در ایران عرضه نشد. در سال های 2015 و 2016 تعداد محدودی i8 به صورت واردات شخصی به کشورمان راه یافت و پس از چند ماه موفق به دریافت پلاک( شماره گذاری) شدند.

طراحی بدنه i8 و نحوه باز شدن درب ها به شکل پروانه ای به اسپورت بودن آن می افزاید. کابین خودرو به گونه ای طراحی شده است که به سرنشینان حس سوار شدن بر یک فضاپیما را می دهد.

i8 با موتور 1/5 لیتری با توان 362 اسب بخار( موتور برقی 128/7HP+ موتور بنزینی 233HP ) و گشتاوری معادل 570 نیوتون متر( موتور برقی + بنزینی) متصل به یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک است که می تواند جثه 1485 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 4/4 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 1/9 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 42 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 4 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به کروز کنترل، کنترل هوشمند، اتو پارک، 4 حالت رانندگی( اکو- کامفورت- اسپرت- برقی)، تعلیق هوشمند، ریموت لمسی در نسخه سفارشی، سنسور جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین، رادار تصادف جلو، رادار تابلو خوان، دی لایت، اتو لایت، نور بالا اتومات، چراغ چرخشی، چراغ بدرقه و خوش آمدگویی، فرمان برقی 4 حالته به همراه دکمه های کنترلی و حساس به سرعت و پدال شیفتر، سیستم صوتی به همراه مانیتور 8/8 اینچی با کنترلر، هدآپ، دوربین( عقب- جانبی- 360 درجه)، با قابلیت پشتیبانی iPod, MP3, CD, DVD, USB, AUX, Bluetooth،

ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه به همراه دریچه تهویه عقب و کنترل رطوبت، صندلی راننده 6 حالته برقی به همراه مموری، صندلی سرنشین جلو 6 حالته برقی به همراه مموری و خم شدن صندلی سرنشین، گرمکن صندلی جلو، ایزوفیکس صندلی، آینه عقب الکتروکرومیک و آینه های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل کشش و پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، ۶ عدد ایربگ( راننده- سرنشین جلو- پرده ای- جانبی جلو) و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

این برند نیز مانند هر خودرو دیگر دارای مزایا و معایبی می باشد. i8 دارای ساخت کیفیت بالا و تکنولوژی بالا، فرمانپذیری، مصرف سوخت مناسب، طراحی زیبا و شتاب بالا می باشد.

بی ام و i8 در کنار مزیت هایش دارای معایبی از این قبیل می باشد. وارداتش بسیار محدود، هزینه نگه داری آن بالا، از لحاظ فنی بسیار پیچیده است و با بنزین کم کیفیت سازگاری خوبی ندارد.

BMW X1

شرکت خودروسازی BMW در سال 2009 برای اولین بار یک خودروی شاسی بلند سایز کوچک به نام x1 را وارد بازار کرد.

x1 نسل اول در سال 2009 تا 2015 بر پایه پلتفرم BMW سری3 (E91) استیشن ساخته شد. که مجهز به موتورهای بنزینی 2 لیتری 4 سیلندر با قدرت 143 اسب بخار، 3 لیتری 6 سیلندر خورجینی مجهز به توربوشارژر با قدرت 300 اسب بخار و 2 لیتری 4سیلندر توربودیزل با قدرت 218 اسب بخار را داشت. در سال های 2011 و 2012 و 2014 به بتزار ارائه شد. در سال 2015 نسل دوم x1 به بازار ارائه شد. این خودرو از 2 موتور بنزینی 1.5 لیتری توربو و2 لیتری توربو دیزل نیرو گرفته است.

در سال 2017 یک نمونه جدید 28i sDrive  دیفرانسیل جلو به مدلهای خود اضافه کرد. از نقاط قوت این خودرو می توان به طراحی بدنه و طراحی داخلی زیبا، عملکرد فنی و قابلیت دینامیکی بالا و مصرف سوخت اشاره کرد. X1 مدل 2017 ظاهری اسپرت و جسور دارد. بخاطر ابعاد کوچک خود قابلیت مانور در فضاهای تنگ و کوچک دارد.

طراحی مکعبی شکل بیشترین فضا را برای کابین و محفظه حمل بار بوجود آورده است. در مجموع بدنهX1 شباهت به تیپ Grand Tourer سری2 دارد و استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا محیطی لوکس و مجلل برای سرنشینان فراهم کرده است. X1  از آخرین سیستم اطلاعاتی/سرگرمی به نام iDrive استفاده کرد که از بهترین نمونه ها به حساب می آید. صندلی های x1 بسیار راحت بوده و فضای کافی برای سرنشینان بلند قد در صندلی های عقب وجود دارد.

همچنین بخوانید: امداد خودرو هیوندای

x1 مدل 2017 یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر مجهز به سیستم توربوشارژ بوده که تولید نیروی 228 اسب بخار در دور موتور 5000 RPM تولید می کند و حداکثر گشتاور آن 350 نیوتن متر است که از یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک بهره می برد. صفر تاصد x1 در حدود6.3 ثانیه و سرعت 207 کیلومتر در ساعت است. مصرف سوخت آن برای مسیر شهری 10.2 لیتر ، برای بزرگراهی 7.3 لیتر و9 لیتر در سیکل ترکیبی است.

تجهیزات و آپشن های x1 عبارتند از: ورود بدون کلید، حافظه صندلی، گرمکن صندلی های جلو، کروز کنترل، سنسور پارک، سنسور نور، رادار جلو، رادار نقطه کور، سنسور باران، سیستم ترمز و پایداری BAS,ASR,ESP,EBD,ABS ، سیستم صوتی حرفه ای هارمن کاردن، زمان الکتریکی.

BMW X1

BMW X3

X3 یک شاسی بند سایز متوسط آلمانی است که نسل اول آن در سال 2003 به بازار آمد. این خودرو برای اولین بار با کد اتاق E83 توسط پرشیا خودرو به بازار ایران آمد. X3

تولید نسل اول تا سال 2010 ادامه پیدا کرد سپس نسل دوم از سال 2011 با کد اتاق F25 روانه بازار شد. این خودرو در نسل دوم در سال 2014 در فیس لیفت خود تغییراتی چون چراغ های جلو، جلو پنجره، گلگیر جلو و عقب و تغییراتی در کابین را تجربه کرد. سه نسل از این خودرو به بازار ایران راه پیدا کرد. در این مقاله به بررسی نسخه X3 Xdrive28i می پردازیم.

X3 با موتور 2 لیتری با توان 245 اسب بخار در دور موتور 5000 تا 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 350 نیوتون متر در دور موتور 1250 تا 4800 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک است که می تواند جثه 1820 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 7 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/6 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 67 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شد.

همچنین بخوانید: امداد خودرو مدیران خودرو

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به دکمه های کنترلی بر روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، کانال های تهویه هوا بر روی کنسول میانی، سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر هوا داخل اتاق، سیستم صوتی حرفه ای( به همراه چنجر- 8 عدد بلندگو- ساب و ووفر داخلی- با قابلیت پشتیبانی iPod, AUX, USB. WiFi، پاسخگویی و هماهنگی با تلفن)، دارای نمایشگر چند منظوره 8/8 اینچی، GPS، دارای سیستم iDrive برای کنترل ادوات خودرو، آینه الکتروکرومیک جهت سهولت دید راننده در شب می باشد.

همچنین آینه های جانبی با حالت الکتروکرومیک و تنظیم برقی دارای گرمکن، دارای چراغ های روشنایی بر روی آینه ها، دارای سیستم حافظه آینه های جانبی با قابلیت تاشوندگی خودکار برقی، بخارزدایی اتوماتیک شیشه ها، سیستم یخ زدای برف پاک کن، شیشه های سولار، سانروف با قابلیت تنظیم در 4 حالت دارای سیستم ایمنی تصادف، سقف پانوراما در نسخه سفارشی، چراغ شور، مه شکن جلو و عقب، چراغ چرخشی، سنسور باران، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کروز کنترل هوشمند با قابلیت حفظ فاصله با خودروی مقابل و دوربین عقب نام برد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 9 کیسه هوا ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای جلو)، سیستم های پایداری و کمک راننده DTC, EBV, BA, EBD, ABS, DSC, CBC، استارت دکمه ای و سیستم ضد سرقت، کیلس، قفل فرمان خودکار و دزدگیر به همراه آژیر است.

BMW X3

تاریخچه و معرفی محصولات بی ام و

بسیاری از افراد با خود فکر می‌کنند که موفقیت برندهای خودروسازی مشهور دنیا یک شبه و فقط با تولید محصولات لاکچری بدست آمده است، اما با خواندن تاریخچه برند بی ام و، پی می‌برید که موفقیت چشم‌‌گیر این برند فراز و فرودهای بسیار زیادی داشته و ماجراهای زیادی را پشت سر گذاشته است.

چندین دهه پیش زمانی که کمپانی بی ام و نام گذاری خودروهای خود را آغاز کرد، برخلاف دیگر کمپانی های خودروساز از خلاقیت و نامی پر مدعا خبری نبود، و برای معرفی محصولات خود بسیار بی پرده عمل کرد.

سیستم نام گذاری بی ام و از 3 رقم تشکیل شده، رقم اول نشانگر سری خودرو است، در حالی که رقم دوم و سوم دارای ارتباطی مستقیم با مشخصات موتور می‌باشد. برای مثال 320 به معنی سری 3 مجهز به موتور 2 لیتری می‌باشد.

بی ام و خودروهای خود را در ۴ دسته طبقه بندی میکند.

 اتاق های ١ تا ٨ : با حرکت از اتاق ١ به اتاق ٨، ابعاد اتاق و کابین خودرو زیاد می شود. مثلا اتاق ١، غالبا سری هاچ بک بی ام و است. اتاق ٢، کوپه ی جمع و جور بی ام و استو یا مثلا اتاق ٧ به کشتی لوکس بی ام و معروف است. عدد یا حرف ابتداییِ نام خودروهای بی ام و بیانگر سری آن می باشد. . مثلا ۵۲۸ از سری ۵ است. یا X3 از سری X است.

سری  Xسری شاسی بلند (SUV) بی ام و می باشد. این سری نیز مانند سری های شماره دار، با حرکت از X1 به سمت X6 ابعاد اتاق – به طور کلی و بدون لحاظ استثناها – زیاد می شود. در عین حال شاید جالب باشد بدانید که X های زوج تقریبا هم شکلند و X های فرد نیز تقریبا هم شکل هستند. در این خودروها نیز حجم موتور با عددی دو رقمی معین می شود (که البته پشت خودرو نوشته نمی شود)مثلا X5 50i یعنی سری پنجم شاسی بلند بی ام و با موتوری ۵ لیتری.(توجه: Bmw X2 فعلا یک خودروی مفهومی است)

سری Z : این سری خودروهای اسپرت دو در (رودستر) بی ام و هستند. که شاید معروف ترین آن ها در ایران Z4 باشد.

سری I : جدیدترین سری بی ام و که خودروهای هیبریدی این کمپانی را شامل می شود و تا به حال دو خودرو از آن تولید شده است و یک خودرو نیز کانسپت آن معرفی شده است. بی شک معروف ترین خودروی این سری، سفینه جذاب بی ام و، i8 است.

امداد خودرو تهران می تواند امداد خودرو بی ام و را با پرسنل تخصصی انجام دهد

[/col]

[/row]

پیمایش به بالا
تماس با امداد خودرو