حمل خودرو با یدک کش

[row]

[col span=”6″ span__sm=”12″]

[title text=”حمل خودرو با یدک کش | شماره تلفن یدک کش” tag_name=”h1″ size=”85″]

حمل و نقل خودرو تعمیری شما با یدک کش از خدمات امداد خودرو هدف با بیش از 700 یدک کش فعال در سطح استان تهران است که همگی آماده ارائه خدمات خودروی شما هستند.

ابتدا تمام سعی خود را می کنیم تا با کادری متخصص و با تجربه سریعا ماشین شما را در محل تعمیر کنیم. در غیر این صورت ماشین شما به تعمیرگاه منتقل می شود. ما آماده ارائه خدمات مکانیکی در محل و انتقال وسیله نقلیه شما به تعمیرگاه در هر ساعت از شبانه روز هستیم. خدمات یدک کشی خودرو از امداد هدف شامل موارد زیر می باشد.

خدمات یدک کشی در هر ساعت سطح تهران.

خدمات یدک کشی ماشین های خارجی مانند سانتافه، بنز، بی ام و…

برای خدمات یدک کشی تهران می توانید با شماره یک کش خودرو تماس بگیرید . شماره یدک کش در موبایل پایین سایت درج شده همچنین در کامپیوتر و لپ تاپ می توانید از دکمه بالای سایت استفاده نماییید.

[button text=”تماس با یدک کش تهران” color=”alert” radius=”10″ expand=”true” icon=”icon-phone”]

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_image id=”201″]

[/col]

[/row]
[row]

[col span__sm=”12″]

خدمات حمل خودرو با یدک کش در امداد هدف

در صورت نیاز به حمل خودرو با تجهیزاتی مانند یدک کش، تخت، بالابر یا یدک کش در هر ساعت از شبانه روز در همه مناطق تهران ، می توانید با ما ، شرکت امداد خودرو رسمی اتحادیه و بیش از 700 ماشین. ، دارای جرثقیل، جرثقیل و ناجی خودرو در تمام مناطق تهران هستید، تماس بگیرید.

شرکت امداد هدف با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خدمات امداد خودرو در سطح شهر تهران مورد اعتماد بیش از 4000 نفر بوده و خدمات امداد و نجات را با کیفیت بالا ارائه کرده است. امداد هدف در هر ساعت شبانه روز از پیجرها استفاده می کند و شما را به نزدیکترین اولین پاسخ دهنده می فرستد.

کلیه خدمات امداد خودرو اعم از بکسل خودرو، تعمیرات و تعویض لاستیک توسط شرکت ما با نرخ و گارانتی مورد تایید اتحادیه ارائه می شود. به عبارت دیگر مشتریان به راحتی می توانند از خدمات شرکت ما استفاده کرده و از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنند.

یدک کش در تهران

امداد خودرو تهران خدمات یدک کشی انواع نیسان یدک کش را در سطح شهر تهران و یدک کش برای تمامی مدل های خورو ارائه می دهد.

  • یدک کشی خودرو در جنوب تهران
  • یدک کشی خودرو در شمال تهران
  • یدک کشی خودرو در غرب تهران
  • یدک کشی خودرو در شرق تهران

شماره یدک کش ایران خودرو

شماره یدک کش ایران خودرو آماده ارائه خدمات یدک کش به تمامی خودرو های تولید شده توسط شرکت ایران خودرو است و شما می توانید تماس بگیرید.

یدک کش خودرو دنا
یدک کش خودرو رانا
یدک کش خودرو آریسان
یدک کش خودرو پژو
یدک کش خودرو روآ
یدک کش خودرو سمند

شماره یدک کش تهران

شما می توانید برای تماس با شماره یدک کش تهران لینک پایین صفحه را کلیک کنید تا متخصص های ما در سریع ترین زمان ممکن به شما وصل شوند و برای تعمیر خودروی شما به محل مورد نظر اعزام شوند تا در سریع ترین زمان ممکن ماشین شما را تعمیر کنند.

شماره یدک کش خودرو تهران

امداد خودرو هدف خدمات خود را در کوتاه ترین زمان در سراسر شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ارائه می دهد. شماره یدک کش خودرو تهران شما در پایین سایت درج شده است. با کلیک روی پیوند تماس با ما مستقیماً با ما تماس بگیرید.

قیمت جرثقیل یدک کش

قیمت یک جرثقیل یدک کش بر اساس عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد. از جمله عواملی که می تواند بر قیمت یدک کش تاثیر بگذارد می توان به مسافت پیموده شده و نوع خودروی شما اشاره کرد. در مسافت های طولانی می توان قیمت جرثقیل یدک کش را کمی بالاتر محاسبه کرد و همچنین بسته به مدل خودرو، SUV یا خودروی یدک کش متفاوت خواهد بود و این باعث تغییر قیمت می شود.

قیمت یدک کش خودرو

امداد 24 ساعته هدف نرخ های مقرون به صرفه را برای کرایه و یدک کشی خودرو با قیمت های مقرون به صرفه نشان می دهد. قیمت پرداختی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به طول سفر و نوع خدمات یدک کش مورد نیاز مانند نوع ماشین بستگی دارد. یدک کش تهران کلیه قیمت ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه خودرو محاسبه می کند. قیمت ارزان است و امداد خدمات یدک کشی را برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی ارائه می کند.

انواع یدک کش خودرو

یدک کش نیسان چرخ گیر بهترین جرثقیل یدک کش هستند.

یکی از مهم ترین موارد برای امداد خودرو داشتن یک یدک کش است. این یدک کش برای حمل و نقل خودروهای آسیب دیده، خودروهای معمولی که استارت نمی زنند مناسب است.

اگر خودروی بهتری می‌خواهید، نوع خودروی رانندگی را بشناسید و خودروی مناسب برای حمل و نقل خودروی خود را با توجه به نیاز خود بخواهید. در زیر به انواع خودروهای یدک کش پرداخته شده است.

نیسان حمل خودرو

نیسان حمل خودرو یکی از متداول ترین خودروها برای یدک کشی و جابجایی مسافر است. نیسان حمل خودرو هم در شهر و هم در بزرگراه رایج هستند. حمل و نقل با نیسان حمل خودرو را به روش های مختلف حمل می کند.

اگر مجبور هستید وسیله نقلیه خود را به دلیل خرابی یا حادثه دیگری به نزدیکترین مرکز تعمیر یا فروشگاه ببرید. می توانید با امداد هدف شبانه روزی تماس بگیرید و از نیسان حمل خودرو بخواهید خودرو را تحویل بگیرد.

حمل خودرو با یدک کش نیسان چرخگیر

حمل خودرو با نیسان چرخ گیر بهترین روش برای جابه جایی یک ماشین است . چون به سپر خودرو و جلو بندی آن آسیب نمی زند. این روش یکی از روش های بدون ضربه زدن به ماشین یا خط افتادن هنگام حمل خودرو می باشد.
از ویژگی های آن می توان به عدم آسیب جلوی خودرو و کنترل کامل تمام عقب ماشین می باشد . شما می توانید برای درخواست نیسان یدک کش با شماره نیسان چرخگیر در داخل سایت ما تماس بگیرید.

حمل خودرو با یدک کش کفی خودروبر

کفی خودروبر یک نوع دیگر از یدک کش خودرو است.

خودرو بر به وسیله ای برای حمل خودرو گفته میشود که کفی خودروبر از انواع خودروبر می باشد.

حمل ماشین آسیب دیده شما با کفی خودرو بر می توان واس ماشین های مدل بالا شاسی بلند خارجی استفاده کرد. کفی خودرو بر مانع آسیب رساندن به خودرو شما می شه . در زمان درخواست کفی خودرو حتما نوع ماشین خود را به ما اعلام کنید.

ماشین شما به طور کامل بر روی کفی خودرو هنگام حمل آن به نزدیک ترین تعمیرگاه قرار می گیرد. اگر نسبت به ماشین خود حساسیت دارید این مناسب ترین گزینه برای حمل ماشین شما است.

خدمات کفی خودرو بر امداد هدف در تمام مناطق تهران به صورت 24 ساعته می باشد.

ویژگی های استفاده از کفی خودرو هنگام حمل آن:

  • آسیب ندیدن خودرو هنگام حمل آن
  • مناسب برای خودرو های خارجی شاسی بلند و لوکس
  • کاهش فشار رساندن هنگام حمل ماشین
  • امداد هدف به صورت 24 ساعت شامل قطعات مکانیکی در محل است

حمل خودرو های تصادفی با یدک کش نیسان زنجیری

نیسان زنجری یکی از محبوب ترین خودروهای یدک کش است. این نوع یدک کش را در بسیاری از نقاط کشور می توانید مشاهده کنید. در خارج از شهر نیز خودروهای زنجیره ای نیسان در جاده ها دیده می شود. این سرویس انتقال خودرو برای خودروهای تصادفی مناسب است.

حمل خودرو های تصادفی با یدک کش نیسان دکل دار

یکی از برندهای برتر خودروهای یدک کش نیسان دکل دار است.

برای بلند کردن خودروهای واژگون شده از نیسان با دکل استفاده می شود. خودرو به دلیل عدم امکان حمل از این نوع یدک کش استفاده می شود.

امداد خودرو ما دارای بهترین تجهیزات نیسان برای بارگیری خودرو می باشد. آماده ارائه خدمات امداد خودرو به عزیزان در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران به صورت شبانه روزی بر روی پلت فرم نیسان هستیم.

یدک کش نیسان سیار

یدک کش نیسان سیار یکی از مهم ترین گزینه های امدادی برای خودرو هستند. هر سرویس باید برای تجهیزات خودروی سیار خود برنامه داشته باشد تا خودرو در کمترین زمان ممکن پشتیبانی لازم را از کارکنان خود انجام دهند. یک یدک کش نیسان سیار موبایل باید همیشه در حالت آماده به کار باشد و در حالت های بکسل ذکر شده در بالا کمک کند. نیسان سیار باید در جاده بادوام باشد که این موضوع باعث می شودتسریع در کار می شود.

جرثقیل یدک کش نیسان

جرثقیل یدک کش نیسان یکی از برترین حمل خودرو هستند. محاسبه هزینه استفاده از خودروی یدک کش نیسان به عواملی مانند فاصله خودرو تا خودرو دارد. هزینه جرثقیل یدک کش نیسان بسته به نوع کار انجام شده متفاوت است. این تعرفه بر اساس تعرفه گروه اتحادیه امدادی مرکزی محاسبه می شود.

شماره یدک کش

شماره مرکز یدک کش ۰۹۱۹۶۴۲۰۶۳۴ این شماره همیشه پاسخگوی شما می باشد. در تمام تهران یدک کش هدف به صورت 24 ساعت باز است.

جهت درخواست کمک از تعمیر نشتی ماشین، بکسل ماشین ، تعمیر خودرو می با شماره ذکر شده تماس بگیرید . امداد خودرو ما 24 ساعت در کمترین زمان ممکن خدمات به محل مورد نیاز اعزام و لازم را ارائه می دهد.

تعرفه یدک کش

تعرفه یدک کش 1402 از امداد هدف بسیار مناسب و ارزان است. یدک کش تهران خدمات حمل و نقل سریع انواع وسایل نقلیه را ارائه می دهد. انواع یدکش ها با قیمت بسیار مناسب در سراسر تهران فعال هستند. هزینه یدک کشی بسته به نوع وسیله نقلیه بکسل شده، طول سفر و خدمات ارائه شده متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت خودرو و تعرفه خودرو، هم اکنون با مرکز راهنمایی تهران تماس بگیرید.

مجموع هزینه رانندگی خودرو و دستیار پس از تحلیل دقیق نیازها اعلام خواهد شد.

[/col]

[/row]

پیمایش به بالا
تماس با امداد خودرو