امداد خودرو رنو

امداد خودرو رنو

مرکز امدادی ما توانایی عیب یابی، تشخیص، تعمیر و حمل انواع خودرو های گروه محصولات رنو را دارا می باشد. امداد خودرو رنو خدمات امدادی را برای تمام خودرو های رونو از قبیل؛ رنو PK، رنو 21، مدوس، تلیسمان، تندر90، تندر 90 پلاس، تندر پیکاپ، پارس تندر، داستر، ساندرو، ساندرو استپ وی، سفران، فلوئنس، لاگونا، لتیتود، مگان، کیچر، سیمبل، کولئوس انجام می دهد.

شرکت امداد خودرو به صورت شبانه روزی در تمام نقاط ، خدماتی مانند : حمل خودرو با یدک کش غرب تهران و کفی، خدمات برق و باتری، تعمیرات سیار و سوخت رسانی را انجام می دهد.

شما می توانید با تماس تلفنی و یا به صورت اینترنتی با امداد خودرو رنو در ارتباط باشید. و از خدمات ما بهرمند شوید.

امداد خودرو رنو

گروه شرکت رنو

این شرکت یک تولید کننده اتومبیل چند ملیتی فرانسوی است که در سال 1899 میلادی تاسیس شد. این کمپانی از گذشته تا به حال انواع کامیون، تراکتور، تانک، اتوبوس، کالسکه، موتور هواپیما، اتومبیل و وانت تولید کرده است.

صنعتگر فرانسوی؛لوئی رنو بنیان‌گذار این شرکت می‌باشد، که نخستین خودرو او تیپ ای نام داشت و در سال ۱۸۹۸ ساخته شد. این شرکت به‌طور رسمی در سال ۱۸۹۹ توسط لوئی رنو و برادرانش (مارسل و فرناند) با نام رنو فررس با یک سرمایه کوچک تأسیس شد.

در سال ۱۹۰۳ در مسابقه‌ای که بین پاریس و مادرید انجام شد، در اثر تصادف، مارسل در سن ۳۱ سالگی درگذشت. در این تصادف ۶ نفر کشته و ۱۵ نفر دیگر نیز آسیب دیدند. در این سال (۱۹۰۳) فرناند رنو، آغاز به دایر کردن شبکه فروش محصولات رنو و تأسیس شرکت تجاری در خارج از فرانسه، در کشورهای انگلستان ، بلژیک ، ایتالیا ، آلمان و اسپانیا نمود.

همچنین در سال ۱۹۰۵ این شرکت، سفارشی برای ساخت ۲۵۰ دستگاه تاکسی دریافت کرد، که این قرارداد، در عمل، رنو را از یک کارگاه، به یک کارخانه تولید انبوه و سازنده شماره یک فرانسه تبدیل نمود. در سال ۱۹۰۷ در حدود نیمی از تاکسی‌های شهر لندن، رنو بودند. در سال ۱۹۱۹ لوئی رنو در صنایع خودرو اروپا به‌طور جداگانه در میان رقیبان آمریکایی رخنه کرد و با آن‌ها به رقابت پرداخت.

این شرکت در سال ۱۹۹۰ کارخانجات ماک را خریداری کرد و اکنون نیز مالک آن می‌باشد. این شرکت در سال ۱۹۹۹ معادل، ۴۵٪ درصد از سهام نیسان را خرید و ۱۵٪ درصد سهام خود را به نیسان داد. در همین سال سامسونگ نیز به رنو پیوست و با مشارکت دو شرکت رنو سامسونگ موتورز راه‌اندازی شد.

در سال ۲۰۰۰ نیز قراردادی بین ولوو و رنو امضا شد که با واگذاری ۲۰٪ درصد سهام ولوو به این شرکت حضور فعالی در ساخت کامیون پیدا کرد. در سال ۲۰۰۱ ساخت دوچرخه‌های کوهستانی و خیابانی را آغاز کرد و مشارکت رنو و نیسان سبب شد که نیسان به سود دهی بیشتری برسد.

این شرکت در سال ۲۰۰۵ با رانندگی فرناندو آلونسو به قهرمانی مسابقات فرمول یک دست یافت و در سال ۲۰۰۹ آغاز به طراحی و ساخت خودروهای الکتریکی کرد. با مشارکت فرانس تلکوم نخستین تولیدکننده خودرو «آدیس لاین» با سامانه ماهواره‌ای بوده و مدل «ول ساتیس» رنو به عنوان بی صداترین خودرو جهان شناخته شده‌است. دفتر مرکزی در بیلانکورت واقع شده و بیش از ۱۲۴ هزار نفر در ۱۱۸ کشور دنیا برای رنو کار می‌کنند.

امداد خودرو رنو تهران

نگاهی به محصولات گروه رنو

کیفیت در رنو، اصلی بدیهی و غیر قابل مذاکره است. از همین رو خودروهای تولیدی رنو در ایران نیز همیشه در صدر با کیفیت‌ترین محصولات قرار دارند.

امداد خود رو رنو ۴سی‌وی

این مدل نخستین خودروی این شرکت بود، که در اقشار مختلف، طرفدار داشت و تا سال‌های ابتدایی از دهه ۱۹۹۰ همچنان به شکل انبوه تولید می‌شد. از این مدل بیش از ۸ میلیون دستگاه به فروش رساند.

رنو 4 سی وی خودرویی است که در سال‌های ۱۹۴۷ تا ۱۹۶۱۱،۱۰۵،۵۴۳ در فرانسه ، ولادولید ، اسپانیا ،هینو، ژاپن ، سیدنی و استرالیا تولید شده‌است.

این خودرو در کلاس خودرو کامپکت قرار گرفته، طراحی آن خودروهای موتور عقب و محور عقب بوده طول آن در حالت طبیعی ۳٬۶۶۳ میلیمتر (۱۴۴ اینچ)، عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۴۳۰ میلیمتر (۵۶ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۴۷۰ میلیمتر (۵۸ اینچ) و وزن آن در حالت طبیعی ۶۲۰ کیلوگرم (۱٬۳۷۰ پوند) است. سیستم جعبه‌دنده آن ۳ دنده به صورت دستی است.

این مدل در زمان تولید و عرضه بعلت شباهتی که به فولکس قورباغه ای داشت، باعث شد که گروهی به اشتباه آن را کپی شده از این خودروی آلمانی فرض نمایند! که در واقع این‌گونه نبود. این شرکت از این مدل تعداد ۱٫۵ میلیون دستگاه بفروش رساند.

امداد خودرو رنو مگان

Renault Mégane  خودرویی است که توسط شرکت فرانسه تولید می‌شود. طرح اولیه این خودرو در سال ۱۹۸۸ توسط این شرکت ارائه گردید. این خودرو به افتخار مگان سودیت طراح معروف فرودگاه برست نامگذاری شد.

نسل اول این خودرو با نام Mégane I در سال ۱۹۹۵ به بازار عرضه شد. در سال ۲۰۰۲ نسل دوم این خودرو با نام Mégane II جایگزین نسل اول گردید. شرکت رنو در ۴ اکتبر ۲۰۰۸ نسل سوم مگان با نام Mégane III در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل موندیال پاریس پرده برداری نمود. در سال ۲۰۱۶ هم نسل چهارم آن با نام Mégane IVمعرفی شد.

مگان در ابتدا در کلاس کلاسیک سالن ساخته شد و تا سال ۱۹۹۹ مدل کوپه و کوپه کروکی آن نیز وارد بازار گردید. تا سال ۲۰۰۳ مدل‌های سدان، استیشن واگن آن نیز ساخته شد.

نسل دوم مگان در واقع مدل توسعه یافته‌ای از نسل اول این خودرو می‌باشد، که توسعه اصلی در زمینه ایمنی خودرو، انجام گرفت. این مدل در ایران هم توسط پارس خودرو مونتاژ و عرضه می‌شد. تولید این خودرو در سال ۲۰۰۸ متوقف و با مگان نسل سوم جایگزین شد.

مگان نسل چهارم ( خودرو کنونی ) یک خودروی کوچک خانوادگی بوده که رقبایی مانندفورد فوکوس، پژو ۳۰۸و فولکس واگن گلف را پیش رو دارد. این خودرو از پلت فرم یکسانی با مدل شاسی بلند کاجار سود می‌برد.

امداد خودرو رنو فلوئنس

خودرویی است که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ در بورسای ترکیه و آرژانتین تولید شده‌است.

این خودرو در کلاس خودرو کامپکت قرار گرفته، طول آن در حالت طبیعی ۴٬۶۱۸ میلیمتر (۱۸۱٫۸ اینچ)، عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۸۰۹ میلیمتر (۷۱٫۲ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۴۷۸ میلیمتر (۵۸٫۲ اینچ) و وزن آن در حالت طبیعی ۱٬۲۲۵–۱٬۲۷۷ کیلوگرم (۲٬۷۰۱–۲٬۸۱۵ پوند) است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۴ دنده به دو صورت خودکار و دستی است. این خودرو در اصل مدل سدان مگان نسل سوم است.

فلوئنس یک خودروی خانوادگی سدان است که از سال ۲۰۰۹ توسط این شرکت طراحی و تولید شده‌است. رنو این خودرو را تا سال ۲۰۱۶ در سایت تولیدی اویاک در شهر بورسای ترکیه تولید می‌کرد. البته تولید این محصول همچنان برای عرضه در بازار آرژانتین در سایت سانتا ایزابل این کشور و برای عرضه در بازار آسیا اقیانوسیه در سایت تولیدی رنو در بوسان کره جنوبی ادامه دارد. این خودرو در سایت تولیدی‌های کشورهای هند، مالزی و روسیه هم مونتاژ می شود.

امداد خودرو رنو فلوئنس

امداد خودرو تندر ۹۰

رنو پارس یک سرمایه گذاری مشترک ایرانی است که در سال 2004 تاسیس شد و متعلق به رنو و سازمان نوسازی توسعه صنعتی ایران IDRO می باشد. این شرکت مدیریت مونتاژ را بر عهده دارد. اتومبیل های CKD  توسط سازندگان داخلی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو مونتاژ می شود. لوگان، L90 و تندر 90 نام هایی است که برای این خودرو در نظر گرفته اند. این خودرو در نسخه های E0، E1، E2، اتوماتیک، پلاس اتوماتیک و پلاس دنده ای به بازار عرضه شده است که در برخی آپشن ها متفاوت می باشند. این خودرو توسط ایران خودرو و پارس خودرو در ایران عرضه می شود.

اگر نیاز به امداد خودرو تندر ۹۰ دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

تندر ۹۰ در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک به ترتیب دارای موتور 1/6 لیتری با توان 105 اسب بخار در دور موتور 5750 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 140 نیوتون متر در دور موتور 3750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک می باشد که می تواند جثه 2630 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10/2 و 11/7 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 6/9 و 8/3 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 50 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 3 ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP اروپا شده است.

همچنین بخوانید: امداد خودرو سایپا

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان هیدرولیک، تهویه مطبوع دستی، مه شکن جلو و عقب، چراغ داخل صندوق عقب، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و دارای گرمکن، شیشه بالابرهای برقی، بوق هشدار روشن ماندن چراغ های جلو، پشت سری با قابلیت تنظیم ارتفاع، گرمکن شیشه عقب، نمایشگر اطلاعات سفر و چراغ داخل داشبورد اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به ABS, EBD، کیسه هوای سرنشینان جلو، ایموبلایزر و قفل مرکزی و کمربند ایمنی سه نقطه ای صندلی های جلو و عقب است.

امداد خودرو تندر ۹۰ پلاس

فیس لیفت تندر ۹۰ می باشد که در سال ۹۶ توسط ایران خودرو انجام شده است. این خودرو از لحاظ فنی تفاوتی با نسخه تندر 90 ندارد جز در بخش ظاهری که در قسمت های جلو پنجره، سپر، چراغ های مه شکن و … که تغییرات جزئی داشته است. از رقبای این خودرو در ایران می توان به دنا پلاس، پژو 207، برلیانس H330، بسترن B30، رنو ساندرو و جیلی GC6 اشاره کرد.

تندر ۹۰ پلاس در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک به ترتیب دارای موتور ۱/۶ لیتری با توان ۱۰۵ اسب بخار در دور موتور ۵۷۵۰ دور در دقیقه و گشتاوری معادل ۱۴۰ نیوتون متر در دور موتور ۳۷۵۰ دور در دقیقه متصل به یک گیربکس ۵ سرعته دستی و ۴ سرعته اتوماتیک می باشد که می تواند جثه ۲۶۳۰ کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان ۱۰/۲ و ۱۱/۷ ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی ۶/۹ و ۸/۳ لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو ۵۰ لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو ۴ بهره می برد.

امداد خودرو تندر ۹۰ پلاس

امداد خودرو رنو تلیسمان

تلیسمان یک خودروی خانوادگی بزرگ است که در سال 2015 توسط خودروساز فرانسوی تولید شده است. این خودرو در کره جنوبی با نام Renault Samsung SM6 به بازار عرضه می شود. تلیسمان به معنای طلسم و یا شی جادویی است که از دارنده خودرو در برابر سوء قصد یا عوامل ماوراء الطبیعه محافظت می کند و برای وی خوش شانسی، سلامتی و قدرت به همراه دارد. این خودرو بر اساس پلتفرم CMF CD ساخته شده است. تلیسمان در ابتدا در دو تیپ پایه E2 و فول آپشن E3 به بازار آمد که در حال حاضر فقط در نسخه فول آپشن عرضه می شود( در این مقاله به بررسی نسخه فول آپشن می پردازیم). از رقبای این خودرو می توان به کیا اپتیما و هیوندای سوناتا اشاره کرد.

تلیسمان دارای موتور 1/6 لیتری 4 سیلندر مجهز به توربوشارژ با توان 190 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 260 نیوتون متر در دور موتور 2500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه می باشد که می تواند جثه 1444 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 7/7 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 5/6 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 51 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

همچنین بخوانید: امداد خودرو مدیران خودرو

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به سیستم ضد لغزش پیشرفته، سنسور باران، اتولایت، سنسور آلاینده و فیلتر ترکیبی( محافظت در برابر ذرات بسیار ریز، گازها و بوها)، ایزوفیکس صندلی های عقب، سیستم کنترل باد تایر، لاستیک زاپاس معمولی، سنسور پارک عقب و جلو، کروز کنترل، کامپیوتر داخل کابین، دوربین دید عقب، سیستم هشدار نقاط کور، کارت هندزفری، درب باز کن صندوق عقب، هدآپ، حالت رانندگی ECO، سانروف برقی با قاب کشویی کاهنده نور آفتاب، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه به همراه دریچه هوا برای سرنشینان عقب، شیشه بالابرهای برقی مجهز به آنتی ترپ، آینه های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن، تنظیم برقی سرنشینان جلو در 6 جهت، تنظیم برقی گودی کمر صندلی های جلو در 4 جهت و ماساژور، گرمکن صندلی های جلو، مانیتور 8/7 اینچی و کنسول جهت ذخیره بطری آب سرد اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیرو ترمز، کنترل پایداری، کنترل کشش، کنترل ایستایی در سربالایی، اتوپارک، ترمز دستی برقی، کیسه هوا ایمنی( سرنشینان جلو- جانبی- قفسه سینه- پرده ای)، کیسه هوای پرده ای ردیف عقب و قفل مرکزی اتوماتیک با قابلیت فعال شده در هنگام حرکت است.

امداد خودرو رنو تلیسمان

امداد خودرو رنو ساندرو

داچیا ساندرو یک ماشین کامپکت است که در پاییز 2007 توسط تولید کننده فرانسوی و شرکت تابعه رومانیایی آن داچیا تولید و مهندسی شده و در حال حاضر در نسل سوم آن است. این خودرو همچنین به عنوان ساندرو در بازارهای خاصی مانند: روسیه، مکزیک، آسیای مرکزی و جنوبی، ایران، مصر و کشورهای جنوبی صحرای آفریقا به بازار عرضه شده است. در حال حاضر در ایران نسل اول این خودرو با کد اتاق B90 توسط سایپا و پارس خودرو عرضه می شود. از رقبای این خودرو در ایران می توان به پژو 207، لیفان X50 و برلیانس H320 اشاره کرد.

ساندرو در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک دارای موتور 1/6 لیتری با توان 105 اسب بخار در دور موتور 5750 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 140 نیوتون متر در دور موتور 3750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک می باشد که می تواند جثه 1105 و 1146 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10/2 و 11/5 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 6/7 و 8/3 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 50 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 3 ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به تهویه مطبوع دستی، کنترل سیستم صوتی از زیر فرمان، کامپیوتر اطلاعات سفر، پشت سری صندلی با پشتی ردیف جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، آینه های جانبی برقی مجهز به گرمکن، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، برف پاک کن و شیشه شور عقب همراه مه زدا و مه شکن جلو اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به قفل مرکزی به همراه کنترل از راه دور، ایموبلایزر، کمربند سه نقطه ای برای ردیف عقب، ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی ترمز و کیسه های ایمنی راننده و سرنشین جلو به همراه سوئیچ غیر فعال نمودن است.

امداد خودرو رنو ساندرو

امداد خودرو رنو پی کی

پی کی خودرویی ارزان قیمت و کم مصرف برای شهر که قلب پراید را در بدنه رنو 5 جای داده است. این خودرو در رده پایینی بازار قرار می گیرد و امروز به بررسی مزایای این خودرو می پردازیم.

پی کی به نوعی جایگزینی برای رنو ۵ قدیمی محسوب می شود. خودرویی که چند نسل داشت و آخرین نسلش حدود سال ۸۳ وارد بازار شد و فول ترین مدل پی کی به حساب می آمد. مدلی که آپشن های جدیدی داشت و به نسبت مدل های قدیمی بیشتر دیده شد.

PK از موتور ۱۳۰۰ سی سی پراید بهره می برد که مصرف سوخت مناسبی دارد. در شهر حدود ۷ لیتر و در جاده حدود ۵.۵ لیتر مصرف سوخت دارد که به نسبت رقبای خود خیلی بهتر است. در برابر خودروهای هم قیمت خود مثل آردی که در سیکل ترکیبی بیش از ۱۰ لیتر بنزین مصرف می کنند پی کی یک خودروی کم اشتها محسوب می شود.

این خودرو از موتور پراید بهره می برد که در کنار وزن حدود ۸۰۰ کیلویی آن، شتاب خیلی خوبی به پی کی بخشیده است.

امداد خودرو رنو 21

رنو۲۱ نخستین بار در سال ۱۹۸۶ و به عنوان جایگزین رنو۱۸ معرفی شد. در آن سال ها، به غیر از ایران، کشورهای چین، ترکیه، شیلی، کلمبیا و تایوان نیز رنو۲۱ را مونتاژ می کردند.این شرکت در ایران بیشتر در ناوگان تاکسیرانی دیده می شد و نمونه های شخصی آن کمتر از مدل های تاکسی آن بودند. رنو۲۱ نخستین بار در سال ۱۹۸۶ و به عنوان جایگزین رنو۱۸ معرفی شد. در آن سال ها، به غیر از ایران، کشورهای چین، ترکیه، شیلی، کلمبیا و تایوان نیز رنو۲۱ را مونتاژ می کردند. رنو۲۱ در ایران بیشتر در ناوگان تاکسیرانی دیده می شد و نمونه های شخصی آن کمتر از مدل های تاکسی آن بودند.

این خودرو در ایران با پیشرانه ۴سیلندر ۱۷۲۱ سی سی عرضه شد. این پیشرانه می توانست ۷۵ اسب بخار قدرت تولید کند. رنو۲۱ ظرف ۱۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر می رسید و حداکثر سرعت آن عدد ۱۷۵ کیلومتر را نشان می داد. این خودرو میان دارندگان و تعمیرکاران به کم استهلاک بودن مشهور است و با گذشت سال های زیاد از تولید آن، مشکل فنی جدی پیدا نخواهند کرد.

از تجهیزات این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کابین خودرو ۲۱ بسیار بزرگ و جادار است. اما طراحی آن فوق العاده ساده و قدیمی است و اگر آن را کنار محصولات روز بازار قرار دهید، ناخوداگاه لبخندی روی لبانتان می نشیند! صفحه کیلومتر شمار تنها آمپر بنزین و کیلومتر شمار را نشان می دهد. حتی خبری از نشان دهنده آمپر آب هم نیست و هنگام بالا رفتن آمپر آب و جوش آوردن، چراغی روی صفحه کیلومتر روشن می شود. البته در آن سال ها صفحه کیلومتر شمارهای کاملتر مجهز به نشان دهنده دور موتور و آمپر آب نیز وارد کشور شد و روی رنو۲۱ ها قرار گرفت.

امداد خودرو ساندرو استپ وی

ساندرو دارای پلت فرم مشترکی با لوگان یا همان تندر ۹۰ است که احتمالا بارها سواری آن را تجربه کرده اید؛ این خودرو که یک سوپرمینی هاچ بک 5 درب محسوب می شود، از لحاظ پلت فرم با داستر نیز هم خانواده است.

ساندرو استپ وی با طول 4020، عرض 1746 (بدون آیینه های عرضی) و ارتفاع 1534 میلیمتر در حالت عادی یک سر و گردن از خودروهای سدان و هاچ بک تولید داخل بلندتر به نظر می رسد؛ حال آن که ارتفاع در خودروی استپ وی همین مدل که سابقاً در برزیل و رومانی تولید شده است به 1578 میلیمتر می رسد. بنابراین ساندرو استپ وی در حدود 4.5 سانتی متر نسبت به مدل معمولی، افزایش ارتفاع را تجربه کرده است که البته شامل وجود باربند روی سقف خودرو می شود و ظاهرا تغییر ارتفاع کف خودرو از سطح زمین در حدود 2.1 سانتی متر عنوان شده است.

ساندرو استپ وی دستی و اتوماتیک بهتر است بدانید زه جانبی، دستگیره و آینه در مدل اتوماتیک همرنگ بدنه بوده و در مدل دستی بی رنگ است که البته از لحاظ زیبایی کاملا بستگی به سلیقه خریدار دارد.

امداد خودرو ساندرو استپ وی

امداد خودرو رنو مودوس

مدل مینیاتوری از مگان میشود مودوس یا Moduos این محصول در فرانسه توسط کارخانه رنو ساخته شد. اولین محصول در سال 2004 اتفاق افتاد. این محصول با موتور جلو و محور جلو در تیپ هاچ بک یا مینی قرار گرفته.

در این تیپ ام وی ام 110 S و هیوندا  قرار گرفته است. تمام این خودروها برای حمل و نقل شهری ساخته شده  است.

نسل بعد این محصول مگان است ( نام این محصول به افتخار مگان سودیت نام طراح معروف بوده است )، با صندوقی تغییر شکل یافته است. موتور های مودوس یا مدوس با حجم های 1.2، 1.4، 1.5 و 1.6 لیتری تولید شدند. اما موتور 1.6 لیتری با دو نوع 88 و 110 اسب بخار موجود است. مودس خیلی در ایران موجود نیست و محصولی وارداتی است. 

در صورت نیاز به امداد خودرو رنو مودوس می توانید با تلفن امداد خودرو رنو تماس حاصل فرمایید.

امداد خودرو مگان کروک

مگان کروک در سال‌های عرضه جزء معدود خودروهای کروک و خوش قیمت‌ترین خودرو‌های کروکی در ایران محسوب می‌شد که با شتاب صفر تا صد و یازده ثانیه‌ای می‌توانست توجه زیادی را در آن دوران به خود جلب کند اما استقبال چندان مناسبی از آن‌ نشد.

مگان کروک بر خلاف نمونه معمولی تنها در یک نسخه با موتور  ۲۰۰۰ سی سی  ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ عرضه شد که  ۱۳۲ اسب بخار قدرت و ۱۸۸ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کرد. مصرف سوخت آن حدود ۸ لیتر بنزین به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است که با توجه به اسپرت بودن و شتاب بالای آن مصرف قابل قبول و مناسبی محسوب می‌شود.

این خودرو سطح ایمنی بسیار بالایی دارد، تا جایی که با وجود قدیمی بودن، توانست ۵ ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ به دست آورد، که بسیاری از خودروهای امروزی توان گرفتن این استاندارد را ندارند. از جمله قابلیت‌های این خودرو می‌توان به ۴ عدد کیسه هوا، سیستم ضد سرقت و سیستم سوئیچ هوشمند با طراحی کارتی شکل و جذاب، سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله، کامپیوتر سفری، سقف متحرک با قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک، سنسورهای چراغ جهت روشن و خاموش شدن خودکار اشاره کرد.

همچنین مگان کروک از سیستم صوتی بسیار با کیفیت، پشت سری‌های فعال هنگام تصادف، آینه‌های جانبی برقی، دارای گرمکن، سیستم هشدار موانع جلو و عقب، سیستم استارت دکمه‌ای، کامپیوتر سفری، سنسور باران جهت کنترل اتوماتیک سرعت برف پاک کن‌ها و مواردی از این قبیل بهره می‌برد.

امداد خودرو مگان کروک

امداد خودرو کولئوس

کولئوس جزو شاسی بلندهای بزرگ شهری محسوب می شود که در رده قیمتی مناسبی به رقابت با حریفان از جمله میتسوبیشی اوتلندر یا تویوتا راو4 می پردازد. کولیوس در بازار ایران تنها با موتور 2.5 لیتری عرضه می شود.

از مهم ترین خودروی شاسی بلند این شرکت در بازارهای جهانی می توان به خودروی شاسی بلند کولئوس اشاره کرد که نسل دوم آن سال 2017 معرفی شد و با تحول بزرگ خود در بخش ظاهری و باطنی، توانست نظر خیلی ها را به خود جلب کند و همچنین شانس حضور در بازار کشورمان را به واسطه نگین خودرو بدست آورد.

هرچند دور دوم تحریم های صنعت خودروسازی و ممنوعیت واردات خودرو باعث شد تا دیگر هیچ خودروی خارجی نسل جدید فعلا امکان حضور در بازار کشور را نداشته باشد. این خودرو در بازار کشور رقیبی برای تویوتا راوفور به شمار می آید که در بخش فنی بویژه پیشرانه محرک و خروجی قدرت و گشتاور با تویوتا راوفور تقریبا برابر بوده و می تواند رقابتی سخت با آسیایی کهنه کار بازارهای جهانی داشته باشد.

در داخل کابین هم با تم طراحی نوین شرکت خودروسازی رنو مواجه هستیم، با این تفاوت که کابین کولئوس اندکی زمخت تر و مردانه تر از تالیسمان طراحی شده است و همچنین کیفیت مواد بکار رفته در داخل کابین هم می تواند قابل قبول تلقی شده و آن حس خوب سواری را به سرنشینان منتقل کند.

طراحی داخلی به طور کلی ساده و زیباست و در عین حال به کمک تبلت بزرگ میانی و پشت آمپر دیجیتالی، فضای داخل کابین کاملا مدرن و شیک به نظر می رسد. بدلیل خطوط صاف و برآمدگی کنسول هم حس استحکام مناسبی که در شان یک اتومبیل شاسی بلند اروپایی است، به بیننده القا می شود و قابل درک است.

علاوه بر این دقت و ظرافتی که در طراحی جزئیات مثل دسته دنده و دریچه ها و.. بکار رفته است، کمک می کند تا فضای داخلی نسبتاً لوکسی به سرنشینان نمایش داده شود.

امداد خودرو کولئوس

امداد خودرو کپچر

کپچر یک خودروی کراس اوور جمع و جور فرانسوی است که در ابتدا، در قالب یک طرح مفهومی در سال 2011 به نمایش در آمد. سپس در سال 2013 به طور رسمی در شهر ژنو رونمایی شد و در همان سال روانه بازار اروپا شد.

کپچر به سرپرستی لارنس ون دن آکر مدیر واحد طراحی کمپانی رنو، طراحی شده و از آن به عنوان یک کراس اوور کامکت کاربر پسند یاد می شود. لازم به ذکر است که در این خودرو از شاخصه های غیر تهاجمی در طراحی ظاهری آن استفاده شده است.

نمای روبرو حاوی نشان بزرگ رنگ رنو در مرکز دماغه بوده که در زمینه جلوپنجره واقع شده است. چراغ‌های جلو طراحی ساده و در عین حال زیبایی دارند و سایز آن ها نسبت به ابعاد چهره کپچر تقریبا مناسب به نظر می‌رسد.

حد فاصل بین چراغ‌های اصلی تا نواحی ذوزنقه فرم که اضلاع آن را نوارهای کرومی تشکیل می‌دهند و چراغ مه شکن به همراه دیلایت LED درون آن محصور شده‌ است، عاری از هرگونه المان خاصی بوده و بخشی از سپر جلو به صورت همرنگ با بدنه این نواحی را پوشش داده است.

طراحی ظاهری کپچر طوری است که می تواند نظرات اقشار مختلف را به سمت خود جلب نماید و از این جهت یکی از خودروهای زیبای بازار لقب گرفته است.

امداد خودرو کپچر

امداد خودرو سیمبل

سیمبل همچون تندر 90 روی خصلت‌های اقتصادی تاکید ویژه‌ای داشته و اولویت کار خویش را بر پایه نکاتی نظیر کیفیت فنی بالا و پایین نگاه داشتن استهلاک و هزینه‌های نگهداری در کنار کارآیی مناسب استوار ساخته است. اما تفاوت سیمبل با تندر این است که رنو برای ساخت این نسل، مقداری از محافظه کاری قبل کاسته و جذابیت‌های نسبی را چاشنی کار نموده.

مثلاً سیمبل از نظر ظاهری پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده و در داخل کابین هم به فرم شکیل‌تری دست یافته است. البته کیفیت پلاستیک‌های داخلی هنوز هم چنگی به دل نمیزند و فرم نیمکت مانند صندلی پشتی همچنان بر قوت خود باقی مانده، اما افزایش فاصله میان محورهای جلو و عقب در کنار بهبود فرم صندلی‌های جلو به افزایش سطح رفاه کابین منجر شده است.

پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک سیمبل از نظر ساختار کلی شباهت‌های زیادی با همان مدل قدیمی کار شده روی تندر 90 دارند، اما در محصول جدید رنو مورد اصلاحات جزئی و برنامه‌ریزی مجدد قرار گرفته‌اند که این تلاش به 5 نیوتن‌متر گشتاور بالاتر و رفتار نرم‌تر گیربکس منتهی شده است. البته تعداد کم دنده‌ها در سربالایی‌های شدید نقطه ضعف گیربکس را بروز میدهند، چراکه فاصله میان ضرائب نسبتاً زیاد است.

همچنین بخوانید: امداد خودرو بی ام و

با این حال میتوان شتاب و توانایی‌های حرکتی کلی سیمبل را قابل قبول و حتی به نسبت رده قیمتی خوب توصیف نمود. در واقع 105 اسب بخار قدرت و 145 نیوتن‌متر گشتاور تولیدی شاید در نگاه اول اعداد شگفت‌انگیزی محسوب نشوند اما برای وزن سبک سیمبل (حدود 1081 کیلوگرم) کاملاً کافی به نظر می‌رسند.

بخصوص که هماهنگی مناسبی میان موتور و گیربکس ماشین برقرار شده تا نماینده اقتصادی این  شرکت در کنار شتاب‌گیری قابل قبول، از مصرف سوخت مناسبی نیز بهره برد.

از دیگر مشخصات فنی سیمبل می‌توان به مواردی نظیر سیستم تعلیق مک فرسون جلو و میله پیچشی (Torsion Beam) عقب، فرمان هیدرولیک (که البته مقداری سفت است) و ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب اشاره نمود.

بد نیست اشاره کنیم که پدال ترمز سیمبل، واکنش‌های نسبتاً خوبی از خود نشان میدهد اما در هر صورت استفاده از ترمز کاسه‌ای برای چرخ‌های عقب به نوعی یک نقطه ضعف محسوب می‌شود، بخصوص که بسیاری از رقبای این رده قیمتی از نوع 4 چرخ دیسکی استفاده نموده‌اند.

همچنین نبود سیستم کنترل پایدرای الکترونیکی از دیگر نکات منفی سیمبل است که ترکیب آن با مرکز ثقل نسبتاً بالا و لاستیک‌های باریک ماشین باعث شده سطح پایداری و هندلینگ از شرایط ایده‌ل فاصله گیرد.

امداد خودرو سیمبل

امداد خودرو اسکالا

اسکالا عنوان نسل اول رنو سامسونگ SM3 است. که توسط سامسونگ موتور (از زیر مجموعه‌های رنو در کره جنوبی) ساخته شد. این خودرو شباهت‌های زیادی به نسل سوم مگان داشت. بنابراین نسل سوم مگان را در کشور ما با عنوان اسکالا وارد کرد تا برای فروش و عرضه کرمان‌موتور، مونتاژ کننده نسل‌های پیشین مگان در ایران دردسری ایجاد نشود.

اسکالا رد 2 نوبت وارد ایران شد، یک بار در سال 2013 میلادی و یک بار 2 سال یعد در سال 2015 نسخه وارد شده در سال 2915 فیس لیفتی از نسخه قبلی بود.

اسکالا کوپه که اولین اسکالای موجود در بازار ایران محسوب می‌شود با وجود داشتن ظاهری جوان‌پسند و جذاب، اوضاع خیلی خوبی در بازار اتومبیل‌های کارکرده‌ ندارد. کارشناسان می‌گویند سقف تاشو و بدنه کوپه خودرو با خصوصیات فنی آن هماهنگی ندارد. در واقع رنو خودرویی با ظاهر اسپرت اما مصرف سوخت اقتصادی، استهلاک پایین و خصوصیات فنی سدان شهری تولید کرده است.

این خودرو دارای یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی با توان تولید ۱۴۲ اسب بخار است که برای حمل بدنه سنگین کانورتیبل آن ضعیف به نظر می‌رسد. علاوه بر این گیربکس CVT خودرو به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های یک خودروی اسپرت نیست. شتاب صفر تا 100 اسکالا کوپه ۱۱.۷ ثانیه است، سقف سرعتش ۱۹۵ کیلومتر در ساعت و مصرف سوختش ۸ لیتر در هر 100 کیلومتر.

اسکالاهای وارداتی سال ۲۰۱۳ در 2 تیپ E2 و E4 عرضه شدند. این خودرو هاچ‌بکی خوش‌چهره بود با طراحی زیبا که در صورت واردات گسترده‌تر می‌توانست برای مزدا ۳ نیو و هیوندای I30 ایجاد دردسر کند.

هر 2 تیپ با موتور ۲ لیتری ۴ سیلندره خطی و گیربکس CVT عرضه می‌شوند. سقف توان تولیدی‌شان ۱۴۰ اسب بخار و حداکثر گشتاورشان ۱۹۵نیوتن‌متر است. صفر تا 100 این 2 تیپ از اسکالا ۱۱.۵ ثانیه و سقف سرعت‌شان ۱۹۵ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

همچنین مصرف سوخت این مدل ۷.۵ لیتر در هر 100 کیلومتر است. با مقایسه مشخصات فنی این خودرو و اسکالا کوپه متوجه می‌شویم که هر 2 در یک سطح و کیفیت هستند و شرایط مشابهی دارند. اما تفاوت اسکالا E2 و E4 در میزان تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی آن‌هاست. E2 به عنوان تیپ پایه، تنها دو ایربگ دارد و E4 دارای ۶ ایربگ است. تیپ E2 همچنین نسبت به برادرش E4 فاقد سیستم‌های کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، سنسور جلو، گرم‌کن صندلی جلو، روکش چرمی صندلی و سان‌روف است.

امداد خودرو اسکالا

امداد خودرو داستر

داستر یکی دیگر محصولات سرمایه گذاری مشترک رنو – داچیا است که بر روی پلت فرم مشترک با لوگان ساخته می شود. داسترهای وارداتی به ایران با موتور 2000 سی سی و گیربکس اتوماتیک , در دو نوع تک یا دو دیفرانسیل هستند. داستر با کدهای فول و نیمه توسط نماینده رسمی رنو در ایران ( نگین خودرو ) عرضه می شوند.

داستر در بازار جهانی به عنوان یکی از پرفروش ترین کراس اورهای ارزان قیمت و بشدت کاربردی شناخته می شود، که مدل دو دیفرانسیل آن باتوجه به قیمت پرداختی واقعا شرایط را برای یک آفرود نیمه حرفه ای آخر هفته به بشکلی فراتر از انتظار فراهم می کند.

از ویژگی های این خودرو ارتفاع داستر از سطح زمین است که کاملا حس و حال یک جیپ را برای بیننده فراهم می کند. بار بند ریلی اسپرت روی سقف داستر کمک شایانی به خشن و کوهستانی بودنش می کند. در عین حال ارتفاع زیاد سقف و شیشه بزرگ جلو که داستر از لوگان به ارث برده است با ابعاد بزرگ این بارند ها با عظمت تر دیده می شود. کاپوت ساده که با گلگیرهایی حجیم و عضلانی که حس قدرت و خشونت را به این فرزند کوهستان هدیه می کنند!

خطی مشخص از روی گلگیرها شروع شده و با عبور از روی سپر جلو یکپارچه می شود. کاسه چراغ های طرح جدید 3 تکه که دی لایت را به شکل لامپی کوچک در کناره بالایی از هردو طرف در نظر گرفته و راهنما ها دقیقا بر خلاف دی لایت ها در بخش پایین داخلی کاسه چراغ های جلو قرار دارند.

جلو پنجره نیز با طرحی شبیه به حرف انگلیسی ( X ) پهن که طبق معمول آرم بزرگ رنو را در آغوش کشیده است و طرح هاشورهای لانه زنبوری زیبا که حس و حال بهتری به نمای جلو داستر می دهد. سپر جلو با آن دیفیوزر بزرگ و خاص خود که انحنا به داخل دارد تا زاویه ورود بهتری برای عبور داستر از ناهمواری های  خارج جاده ایجاد کند , فوق العاده زیبا و چشم نواز است.

پروژکتورها در بهترین جای ممکن قرار دارند و با نکته سنجی طراحان بخش پایینی سپر جلو فاقد رنگ است تا اگر در حال انجام آفرود آسیبی به این بخش وارد شد به راحتی برطرف شود.

امداد خودرو داستر

امداد خودرو سفران

سفران یک سدان فرانسوی است که در واقع یک نسخه تغییریافته از لتیتیود به شمار می‌رود. سفران در بازار ایران هم توسط نگین خودرو عرضه شد تا جایگزین لتیتیود شود. البته سفران در مقایسه با لتیتیود در جایگاه پایین‌تری قرار می‌گیرد و با دو موتور مختلف در بازار کشورمان عرضه می‌شود.

سفران از نظر ظاهری کاملا شبیه به لتیتیود است و تقریبا ابعاد یکسانی با این سدان دارد اما موتورهای در نظر گرفته شده برای سفران در بازار ایران، هر دو ضعیف‌تر از موتور به کار رفته در لتیتیود هستند. سفران در بازار کشورمان به دلیل قابلیت اعتماد بالایی که داشت، به عنوان تاکسی فرودگاه هم مورد استفاده قرار گرفت. همان‌طور که می‌دانید تاکسی‌های فرودگاه باید مورد اعتماد باشند چراکه مسیرهای طولانی را طی می‌کنند.

سفران در کشورمان با دو موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر و 2.5 لیتری 6 سیلندر عرضه شد که به ترتیب 140 و 177 اسب بخار قدرت دارند. سفران در حال حاضر با قیمت 170 تا 210 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

سفران در داخل کابین هم کاملا شبیه به لتیتیود است و همان حس راحتی و لوکس بودن را به شما القا خواهد کرد. سفران همانند لتیتیود آپشن‌های فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از مهم‌ترین‌ تجهیزات رفاهی آن می‌توانیم به سنسور پارک جلو و عقب، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با تصفیه کننده و خوشبو کننده هوا، کروز کنترل، سیستم تشخیص نقطه کور بر روی آینه‌های جانبی، نمایشگر 7 اینچی و سانروف پانوراما اشاره کنیم.

سفران با دو موتور مختلف در بازار کشورمان عرضه شد. یکی موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر با 140 اسب بخار قدرت و 191 نیوتن متر گشتاور و دیگری موتور 2.5 لیتری 6 سیلندر با 177 اسب بخار قدرت و 233 نیوتن متر گشتاور. هر دو نسخه از یک جعبه دنده اتوماتیک CVT برای انتقال قدرت به چرخ‌های جلو بهره می‌گیرند.

کیفیت سواری رنو سفران به خوبی لتیتیود نیست اما همچنان راضی کننده است و باوجود تجهیزات رفاهی کمتر، رضایت سرنشینان را جلب خواهد کرد. سفران در حال حاضر با قیمت 170 تا 210 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد و ارزان‌تر از رنو لتیتیود است. البته سفران رقبایی چون کیا اپتیما، هیوندای سوناتا و تویوتا کمری و حتی هیوندای النترا را در مقابل دارد.

امداد خودرو لتیتود

لتیتیود یک سدان نیمه لوکس فرانسوی است که معرفی آن به سال 2010 بازمی‌گردد. لتیتیود به عنوان لوکس‌ترین محصول کمپانی رنو شناخته می‌شد و هدف از عرضه آن، رقابت با خودروهایی نظیر تویوتا کمری، هیوندای سوناتا، مزدا 6 و کیا اپتیما بود. لتیتیود با استفاده از پلتفرم D گروه نیسان ساخته شده و در کره جنوبی با نام رنو سامسونگ SM5 شناخته می‌شود.

رنو لتیتیود از نظر ظاهری یک قدم روبه جلو بزرگ از سوی رنو برای حرکت به سمت زبان طراحی کاملا جدید بود. لتیتیود در مقایسه با سایر محصولات رنو طراحی پخته‌تری دارد و البته کمی یادآور طراحی آسیایی‌هاست. لتیتیود ابعاد بزرگی دارد و همین ابعاد بزرگ موجب ایجاد فضای داخلی بزرگ شده است.

طراحی کابین لتیتیود هم امیدوار کننده است و سوار شدن در آن حس خوبی به شما خواهد داد. البته توجه طراحان رنو برای کابین لتیتیود بیشتر به سمت راننده معطوف بوده و ادوات داخلی به راحتی در اختیار راننده قرار می‌گیرند. با وجود اینکه داشبورد به صورت یکپارچه از پلاستیک ساخته شده اما باید بگوییم کیفیت مواد به کار رفته در کابین مطلوب است. به علاوه لتیتیود از نظر آپشن‌ها یک خودرو تمام عیار محسوب می‌شود.

از مهم‌ترین آپشن‌های در نظر گرفته شده برای لتیتیود می‌توانیم به 6 کیسه هوا، نمایشگر با قابلیت اتصال USB و ipod و بلوتوث و مجهز به مسیریابی، تنظیم برقی صندلی‌های جلو به همراه گرمکن، ماساژور صندلی راننده، سانروف پانوراما، ورود و استارت بدون کلید، سیستم Easyseat که صندلی را به هنگام پیاده شدن به عقب می‌برد تا پیاده شده راحت‌تر باشد،

کروز کنترل، چراغ‌های اتوماتیک جلو با چرخش اتوماتیک در هنگام پیچیدن، خم شدن خودکار آینه‌های جانبی به هنگام انتخاب دنده عقب، آینه‌های جانبی برقی تاشو با حافظه، کروز کنترل و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه گانه با خوشبو کننده هوا و یونایزر اشاره کنیم.

امداد خودرو لتیتود

امداد خودرو لاگونا

نسل سوم رنو لاگونا کوپه، در سال ۲۰۰۷ به بازار معرفی شد و از پلتفرم مشترک با محصولاتی هم‌چون مورانو ۲۰۰۷، ماکسیما ۲۰۰۸ و برخی دیگر از محصولات رنو نیسان بهره می‌برد.

رنو لاگونا کوپه، یک خودروی دودرب با ظاهر اسپرت است که در باطن نیز سعی داشته است این وجهه اسپرت خود را تا حد امکان حفظ کند؛ بنابراین، از یک پیشرانه ۶سیلندر به حجم ۳.۵ لیتر به‌همراه گیربکس اتوماتیک شش‌دنده بهره برده است تا توانی در حد ۲۴۰ اسب‌بخار به‌علاوه ۳۳۰ نیوتن‌متر گشتاور ایجاد کند و آن را به سوی محور جلو انتقال دهد.

نتیجه بهره‌مندی از چنین مجموعه فنی، در شتاب و چابکی این خودرو به خوبی به نمایش درآمده است؛ چراکه Renault laguna coupe از شتاب قابل‌قبول و نسبتا مهیجی به میزان 7.2 ثانیه بهره می‌برد و حداکثر سرعت آن نیز به ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد؛ بنابراین، از این نظر نسبت به بسیاری از محصولات سدان و کراس‌اوور موجود در بازار چابک‌تر عمل می‌کند و می‌تواند نیازهای روحی و هیجانی مشتریان جوان را به‌خوبی پاسخ دهد.

فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب، جزو پیشرفته‌ترین تجهیزاتی است که می‌توان در یک خودروی موجود در بازار ایران پیدا کرد؛ چراکه اکثر مدل‌ها، فاقد این امکان هستند و چنین آپشنی را به کاربران خود ارائه نمی‌دهند. بهره‌مندی از سامانه فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب، سبب می‌شود تا رنو لاگونا کوپه با سهولت بیشتری بتواند در مسیرهای باریک‌ دور بزند.

با وجود آن‌که در این‌جا با یک خودروی کوپه دودرب طرف هستیم، اما به دلیل فاصله نسبتا زیاد بین محور چرخ‌های این خودرو، با یک کابین جادار و راحت مواجه خواهیم بود. صندلی‌های ردیف عقب این اتومبیل، فضای بیشتری برای سرنشینان به ارمغان می‌آورند و راحتی افزون‌تری را نصیب کاربران خود خواهند کرد.

امداد خودرو لاگونا

جمع بندی

در امداد خودرو رنو ماشین شما توسط افراد مطمئن و متخصصان حرفه ای تعمیر و تعویض می شود. زیرا این موسسات از قطعات کاملا اصل با گارانتی استفاده می کنند. شما با خبر کردن این گروههای امدادی خیالتان از بابت برطرف شدن مشکل ماشین راحت بوده و می توانید رانندگی بی دغدغه و و آرامی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید. برای ارتباط برقرار کردن با امداد خودرو فقط کافی است با شماره تماس حاصل نمایید.

از طرفی دیگر این موسسات در هر شبانه روز که اتومبیل شما دچار مشکل شده باشد آماده امداد رسانی هستند و با تماس شما سریعا خود را به محل مورد نظر رسانده و اقدامات لازم را انجام می دهند.

پیمایش به بالا
تماس با امداد خودرو