امداد خودرو جیلی GEELY

مرکز امداد خودرو جیلی با هدف ارائه خدمات با کیفیت امداد خودرو هدف ، تعمیر و سرویس این خودرو ها را انجام می دهد. . این شرکت با سال‌ها تجربه به صورت تخصصی و با حضور کادری مجرب و حرفه­ ای امکان تعمیر و سرویس خودرو شما را دارد. تیم امداد خودرو ما با کمک کارشناسان زبده و کار آزموده در تلاش است تا خدماتی با کیفیت و در عین حال سریع ارائه دهد. همواره به طور شبانه روزی در تعمیر گاه جیلی GEELY آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز در سراسر تهران می باشد.

ضمنا خدمات ما شامل مکانیک سیار، پنچرگیری، بنزین یدک کش ، کفی و باتری به باتری است. ما نظارت کامل روی کیفیت خدمات و قیمت گذاری مصوب اتحادیه داریم. و تمامی خدمات خود را گارانتی و از قطعات اصل استفاده می کنیم.

شرکت امداد خودرو به صورت شبانه روزی در تمام نقاط تهران، خدماتی مانند : حمل خودرو با یدک کش و کفی، خدمات برق و باتری، تعمیرات سیار و سوخت رسانی را انجام می دهد.

شما می توانید با امداد خودرو ( 09196420634 ) و یا به صورت اینترنتی با ما در ارتباط باشید. و از خدمات ما بهرمند شوید.

امداد خودرو جیلی GEELY

تاریخچه جیلی GEELY

برند جیلی در ابتدا توسط امگرند جیلی (Emgrand Geely) بزرگترین خودروساز خصوصی کشور چین ، در سال ۲۰۰۹ تولید شد.

جیلی شرکتی است که کار خود را به عنوان تولیدکننده خودرو از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و پس از حضور در نمایشگاه های معتبر و جلب اعتماد بازار موفق به خرید ولوو از شرکت فورد شد .

ناتان سان ، مدیرعامل جیلی موبیل اندونزی ، از شرکت های زیرمجموعه جیلی گفت : این شرکت بیشترین تلاش خود را برای ارتقاء فروش و استفاده از بازار رو به گسترش خودروهای چینی در سطح جهان انجام می دهد . سد بزرگ ما در این راه خاطرات تلخ مردم از موتور سیکلتهای چینی قدیم است و ما برای از بین بردن این خاطرات از تولید و معرفی مدل های جدید امن با خاصیت مقرون به صرف استفاده می کنیم .

امداد خودرو جیلی

به عنوان مثال در ماه سپتامبر سال گذشته ، معرفی EC۷ سدان را در برنامه داشتیم . وی با پیوند موفقیت های شرکت جیلی با صنعت خودروی چین، افزود : ما شاهد پیشرفت قابل توجهی نسبت به ۱۰ – ۲۰ سال گذشته در صنعت خودروسازی کشورمان بوده ایم .

اولین سری جیلی مختص فروش در استرالیا ساخته شد . توزیع کننده خودروهای چینی در پرت EC۷ را به راحتی در استرالیای غربی به فروش رساند اما اعلام کرد که هیچ طرحی برای گسترش فروش این مدل در شرق استرالیا به دلیل نبودن کنترل پایداری الکتریکی (ESC) ندارد .

امداد خودرو جیلی در تهران

در ایران با اینکه گروهی عقیده داشتند هیچکدام از محصولات جیلی از جمله سری هایCK-FC-EC-EX ، از نظر استانداردهای لازم قادر به پاس کردن قوانین کشورمان نیستند و ادعا می کردند که این خودروها با داشتن موتورهایی بسیار قدیمی با مصرف سوختی زیاد ، درحدود ۴۰% بالاتر از حد نصاب مورد قبول IFCO ، به علاوه سیستم انتقال نیرو و گیربکس بسیار ضعیف و بی کیفیت نباید اجازه ورود به بازار ایران را پیدا کنند ، اما برخلاف این نظرات EC۷ از آغاز امسال اجازه ورود به بازار ایران را پیدا کرد .

این خودرو با موتور ۱.۸ و با ۴سیلندر ؛ ۱۶ سوپاپ و توان ۱۳۷ اسب بخار در ۶۲۰۰ دور در دقیقه ، برای عرضه در ایران انتخاب شده است.

نگاهی به محصولات جیلی Geely

شرایط فروش جیلی یکی از مهم‌ترین مسائل برای افرادی است که قصد خرید این دسته از خودروها را دارند. محصولات جیلی جزو خودروهای ساخت چین محسوب می‌شوند که از کیفیت بالایی برخوردارند. جیلی جزو ۵ کمپانی خصوصی بزرگ این کشور شناخته شده است. محصولات این کمپانی در سال‌های اخیر در ایران با استقبال خوبی روبرو شده‌اند. مدل‌های مختلفی از جیلی وارد ایران شده‌ است و رضایت رانندگان را جلب کرده‌اند. این موضوع باعث همکاری بیشتر میان خودروسازهای ایران و جیلی شد. به گونه‌ای که بسیاری از ماشین‌های آن برند مونتاژ ایران هستند.

در سال ۹۹ شرایط فروش خودروها نیز تغییراتی داشته است.

امداد خودرو جیلی ام گرند 7 Emgrand

Emgrand EC7 یک خودروی کامپکت است که توسط بخش Emgrand شرکت خودروسازی چینی جیلی Geely تولید می شود. در سال 2014، پس از قطع نام تجاری ام گرند، این خودرو به Geely Emgrand تغییر نام داد و نسل دوم آن در نمایشگاه پکن به نمایش عموم درآمد. نسل دوم دارای نشان Geely Earth بود. نسل سوم این خودرو در می 2018 به بازار عرضه شد. در ایران EC7 و EC7-RV توسط شرکت جلیران Geran نماینده رسمی فروش جیلی به فروش می رسد.

ام گرند۷ در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک دارای موتور 1/8 لیتری با توان 137 و 138 اسب بخار در دور موتور 6200 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 172 نیوتون متر در دور موتور 4200 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک می باشد که می تواند جثه 1280 و 1310 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 14 و 12/8 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/2 و 7/7 لیتر سوخت می سوزاند.

حجم باک خودرو 50 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP چین و 4 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

همچنین بخوانید: امداد خودرو سایپا

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان هیدرولیکی با روکش چرمی مجهز به دکمه های تنظیم سیستم صوتی بر روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دارای کانال تهویه برای سرنشینان عقب، دارای مانیتور 6/5 اینچی، بلوتوث، صفحه کیلومتر دیجیتال با طراحی مدرن، صندلی راننده دارای تنظیم برقی در 8 جهت و دارای سیستم حافظه، صندلی سرنشین جلو دارای تنظیم برقی در 4 جهت، دارای سیستم گرمکن صندلی های جلو، ماساژور صندلی راننده در نسخه سفارشی می باشد.

همچنین سنسور تشخیص وزن صندلی سرنشین و قطع کننده کیسه هوا، آینه های خارجی با تنظیم برقی به همراه راهنمای سفارشی و دارای گرمکن، آینه های الکتروکرومیک داخلی و خارجی، شیشه های سولار و سبز رنگ به همراه سیستم HSEA، آنتن درون شیشه ها، سیستم پاور ویندوز برای تمام پنجره ها، شیشه ها با سیستم محافظ ضد صدا، سانروف با قابلیت تنظیم و دارای سیستم ایمنی محافظت از آسیب و بسته شدن خودکار، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو، مه شکن جلو و عقب، چراغ شور، تنظیم اتوماتیک نور چراغ ها، سنسور پارک عقب و( کروز کنترل و دوربین دید عقب در نسخه سفارشی) اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 6 کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای در نسخه دنده ای و زانویی در نسخه اتوماتیک)، ترمزهای ABS, EBD، سیستم کلید ضد سرقت، دارای قفل مرکزی در اختیار راننده، دارای ریموت کنترل رادیویی، پشت سری فعال و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

امداد خودرو جیلی Emgrand 7-RV

امداد خودرو جیلی Emgrand 7-RV

به طور کل می‌توان گفت که مدل اتوماتیک خودروی جیلی Emgrand 7-RV از بسیاری جهات و در مواردی نظیر برخورداری از مشخصات فنی یا بهره‌مندی از امکانات و قابلیت‌های اصلی و جانبی با خودروی Emgrand 7 مشابه است. در واقع عمده تفاوت دو محصول یاد شده به شکل ظاهری آنها باز می‌گردد. به گونه‌ای که خودروی جیلی Emgrand 7-RV از ساختاری کوپه برخوردار است و نمای عقب آن از طراحی متفاوتی نسبت به امرگند 7 بهره می‌برد.

در کنار این موضوع می‌توان ادعا کرد که به لحاظ ایمنی نیز تفاوت‌های این دو محصول با یکدیگر کاملا محسوس به نظر می‌رسد. به بیان دقیق‌تر خودروی جیلی Emgrand 7-RV تنها توسط موسسه ایمنی چینی سی ان سی اِی پی مورد آزمایش قرار گرفته است. در واقع این خودرو نیز نظیر بسیاری از محصولات چینی مشابه موفق به کسب هر پنج امتیاز این موسسه در زمینه‌ی رعایت کیفیت ایمنی شده است.

در مجموع می‌توان گفت که خودروی جیلی Emgrand 7-RV به لحاظ برخورداری از مشخصات فنی و بهره‌مندی از قابلیت‌ها و امکانات مختلف تفاوت چندانی با مدل اتوماتیک خودروی جیلی Emgrand 7  ندارد و کم و بیش از همان ویژگی‌ها بهره می‌برد. از مشخصات بارز این خودور می توان به موارد زیر اشاره نمود.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 6 کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای)، ترمزهای ABS, EBD، سیستم کلید ضد سرقت، دارای قفل مرکزی در اختیار راننده، دارای ریموت کنترل رادیویی، پشت سری فعال و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

امداد خودرو جیلی Emgrand X7

امداد خودرو جیلی gc9

این خودرو با همکاری بی‌نظیر میان کمپانی‌های جیلی و ولوو تولید شده است. همین یک جمله کافی است که شما را برای به دست آوردن اطلاعاتی در مورد شرایط فروش جیلی  GC9 کنجکاوتر کند. بهتر است ابتدا کمی‌ بیشتر در مورد ویژگی‌های این خودرو لوکس جیلی صحبت کنیم. اولین چیزی که توجه شما را به GC9 جلب می‌کند، ظاهر جذاب آن است. گیربکس آن اتوماتیک می‌باشد و با تکیه بر پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا ساخته شده است. راننده‌های حرفه‌ای معمولا به دنبال خودروهایی هستند که قابلیت‌ها و امکانات فراوانی داشته باشد.

این افراد ماشین‌‌های مختلف را بررسی می‌کنند و در انتخاب بسیار سخت‌گیرند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، بدون شک جیلی GC9 خودرویی است که می‌تواند توجه شما را جلب کند.

امداد خودرو جیلی gc9

امداد خودرو جیلی NL3

جیلی NL3 جدیدترین محصولات سری امگرند است که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد. این خودرو به زودی وارد بازار ایران می‌شود. پیشبینی می‌شود NL3 به یکی از رقبای اصلی شاسی بلندهایی از برندهای جک یا mvm‌ تبدیل شود. سری امگرند جیلی رضایت رانندگان ایرانی را جلب کرده‌اند و به همین دلیل است که آینده خوبی برای NL3 پیشبینی می‌شود. این محصول نیز مانند بسیاری دیگر از خودروهای جیلی وارداتی و مونتاژ ایران است. شرایط فروش جیلی NL3  به فاکتورهای مختلفی وابسته است که هنوز در مورد آن تصمیمی گرفته نشده.

کمپانی جیلی اعلام کرده که این محصول را با همکاری مهندسان شرکت ولوو طراحی و تولید کرده است. بنابراین از استانداردهای خودروسازی اروپا بهره‌مند است.

ظاهر  NL3 یکی از نقاط قوت آن است. این خودرو شباهت بسیاری به کراس‌آورهای لوکس هم‌رده خود دارد. حتی می‌توان گفت ظاهر آن تا اندازه‌ای شبیه به خودروهای اروپایی و آمریکایی است. به احتمال زیاد این موضوع در ایران باعث افزایش فروش خودروی NL3 خواهد شد. شاید اگر از کنار به این خودرو نگاه کنید، تصور کنید که یک رنجرور است. می‌توان گفت NL3 تصور شما را از یک شاسی‌بلند چینی تغییر خواهد داد.

همچنین بخوانید: امداد خودرو کرمان موتور

نمای داخلی این ماشین نیز تصوری از ماشین‌های لوکس اروپا چون لندرور را برای سرنشینان تداعی می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت ظاهر NL3 مهر تأییدی بر حضور مهندسان شرکت ولوو در طراحی آن است. مشخصات فنی خودروی Nl3از این قبیل می باشد.

دارای موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ. حداکثر قدرت موتور این خودرو ۱۸۵ اسب بخار است. تا سرعت ۱۹۷ کیلومتر بر ساعت را پشتیبانی می‌کند. گیربکس این خودرو اتوماتیک است و ۶ سرعته می‌باشد. حجم باک آن ۶۰ لیتر و میانگین مصرف سوخت آن ۱۱ لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد. طول آن ۴۵۱۹ میلی‌متر، عرض آن ۱۸۳۱ میلی‌متر و ارتفاع آن ۱۶۹۴ میلی‌متر می‌باشد. وزن NL3 ۱۶۷۰ کیلوگرم است.  دارای استانداردهای آلایندگی یورو ۵ می‌باشد.

امداد خودرو جیلی NL3

امداد خودرو جیلی ایکس7 Geely X

Geely Yaunjing X6 یک کراس اور کامپکت است که توسط خودروساز چینی Geely تولید شده است. در سال 2012 Geely GLEagle GX7 تولید و در 3 مارس 2014 به بازار معرفی شد. هنگامی که برند GLEagle در سال 2015 تعطیل شد، نام این خودرو به Geely GX7 تغییر یافت. این خودرو از موتور تویوتا، گیربکس ساخت سوییس و قطعات آلمانی بهره می برد. این خودرو در سال 2014 توسط جیلران موتور به بازار ایران عرضه شد.

جیلی ایکس۷ با موتور 2/4 لیتری با توان 160 اسب بخار در دور موتور 5700 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 220 نیوتون متر در دور موتور 4200 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک می باشد که می تواند جثه 1564 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 12 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/9 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 60 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP چین شده است.

همچنین بخوانید: امداد خودرو بهمن موتور

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به کروز کنترل، سنسور جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیکی ۲ حالته با روکش چرم به همراه دکمه های کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، مانیتور ۶/۵ اینچی، نویگیشن در نسخه سفارشی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم برقی صندلی راننده در ۸ حالت، تنظیم دستی صندلی سرنشین جلو در ۴ حالت، گرمکن صندلی جلو، ایزوفیکس صندلی، آینه های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن، سانروف و شیشه بالابر آنتی ترپ اشاره کرد.

امداد خودرو جیلی Emgrand X7

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ۷ عدد ایربگ( راننده- سرنشین جلو-زانویی- جانبی- پرده ای)، پشت سری فعال و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدودکننده است.

امداد خودرو جیلی Emgrand X7  

خودروی جیلی Emgrand X7 نیز برخلاف مدل امرگند 7 شرکت جیلی و درست همانند مدل Emgrand 7-RV توسط موسسات ایمنی معتبر اروپایی مورد آزمایش قرار نگرفته است. در واقع امتیازات ایمنی این خودرو هم تنها به امتیاز دریافتی از موسسه چینی سی ان سی اِی پی محدود شده است. به طور کل این خودرو نیز مانند بسیاری از محصولات مشابه چینی موفق به دریافت هر پنج ستاره‌ی ممکن از موسسه‌ی ایمنی مذکور شده است.

خودروی جیلی Emgrand X7 در مجموع یک محصول نسبتا بزرگ جثه به شمار می‌رود و طول و عرض و ارتفاع آن به ترتیب روی ارقام ۴۵۴۱ میلی‌متر، ۱۸۳۳ میلی‌متر و ۱۷۰۰ میلی‌متر قرار دارد. این خودرو همچنین از وزن ناخالصی معادل ۱۵۶۴ کیلوگرم برخوردار است و گنجایش مخزن سوخت آن هم به ۶۰ لیتر می‌رسد.

خودروی جیلی Emgrand X7 هم همانند اکثر همتایان خود به یک موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ CVVT DOHC از نوع JLD – 4G24 مجهز است. این موتور از گنجایشی معادل ۲۳۷۸ سی‌سی برخوردار بوده و قادر است حداکثر توانی معادل ۱۶۲ اسب بخار را با احتساب ۵۷۰۰ دور در دقیقه تولید کند. در این میان حداکثر گشتاور تولید شده توسط موتور این خودرو نیز به رقم ۲۲۰ نیوتن‌متر با احتساب ۴۲۰۰ دور در دقیقه می‌رسد.

به موجب بهره‌مندی از مشخصات فنی یاد شده، خودروی جیلی Emgrand X7 قادر است امکان دست‌یابی به حداکثر سرعتی معادل ۱۷۰ کیلومتر در ساعت را در اختیار رانندگان خود قرار دهد و در مدت زمانی حدود ۱۲ ثانیه شتاب صفر تا صد را تجربه کند. این خودرو از جعبه دنده ۶ سرعته مدل DSI استفاده می‌کند و مصرف سوخت آن در حالت چرخه ترکیبی رقمی معادل ۷.۹ لیتر به ازای پیمودن هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت برآورد می‌شود.

امداد خودرو جیلی ایکس7 Geely X

امداد خودرو جیلی جی سی Geely GC6

سدان جیلی یوانجینگ یک سدان کامپکت است که توسط خودروساز چینی تحت سری محصولات یوانجینگ یا ویژن تولید می شود. این خودرو اولین اتومبیل تجاری تولید شده توسط شرکت جیلی است که نخستین بار در سال 2006 معرفی شد. اولین نسل این خودرو در 18 می 2007 به فروش رسید. بر روی نسل دوم این خودرو چندین فیس لیفت با کدهای FC, FC2, FC3 انجام شده است. با دومین فیس لیفت با کد FC3 بر روی نسل دوم، نسل سوم این خودرو در سال 2018 به بازار آمد.

GC6 با موتور 1/5 لیتری با توان 105 اسب بخار در دور موتور 5800 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 136 نیوتون متر در دور موتور 2800 تا 3400 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 4 دنده اتوماتیک JATCO می باشد که می تواند جثه 1132 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 13/5 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 6 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 45 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به سنسور عقب، دی لایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ جلو هالوژن، چراغ بدرقه، فرمان هیدرولیکی با روکش چرم، مانیتور ۸ اینچی لمسی، نویگیشن، دوربین عقب، قطب نما، سیستم تهویه مطبوع دستی، صندلی سرنشینان جلو ۴ حالته دستی، ایزوفیکس صندلی با خروجی ۱۲ ولتی، آینه های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن و سانروف اشاره کرد.

امداد خودرو جیلی جی سی Geely GC6

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، دو عدد ایربگ سرنشینان جلو و کمربند ایمنی پیش کشنده است.

برای برقراری ارتباط با شماره امداد خودرو جیلی GEELY می توانید با شماره 09196420634 تماس بگیرید و از خدمات امداد رسانان ما بهره مند شوید.

پیمایش به بالا
تماس با امداد خودرو