امداد خودرو مدیران خودرو

امداد خودرو مدیران خودرو

برای اینکه از خدمات امداد خودرو مدیران خودرو بتوانید به خوبی بهره مند شوید ابتدا باید آگاهی کافی از خدمات این مرکز امدادی داشته باشید. به طور کلی خدمات امداد خودرو هدف از زمانی که شما خرابی و نیاز به تعمیر را در خودرو خود احساس می کنید و تا زمانی که خودروی شما رفع عیب شود ادامه پیدا می کند. این گروه امدادی برای رفع عیب ماشین شما ارسال می شود. تمامی خدمات توسط کارشناس انجام می شود.

ضمنا در صورت نیاز به امداد می توانید درب منزل نیز از این خدمات معتبر و کارشناسانه استفاده نمایید. زمانی که در جاده مانده اید به هر فردی نمی توان اعتماد کرد و از آنها برای تعمیر و بکسل کردن استفاده کرد. ممکن است به ماشین شما آسیب زده و شرایط را بدتر کنند. در واقع امداد خودرو  مدیران خودرو این اطمینان خاطر را به شما می دهد که مشکل شما به طور تخصصی و صحیح حل خواهد شد.

برای کمبود خسارات و جلوگیری از عواقب خرابی ماشین، بهتر است قبل از حرکت اتومبیل مواردی توسط راننده و یا امدادگر چک شود. در واقع با رعایت کردن این موارد به عمر اتومیبل شما اضافه شده و کمتر دچار مشکل فنی خواهد شد.

امداد خودرو مدیران خودرو

امداد خودرو ام وی ام تهران فوری

ما در گروه امدادی خود انواع خدمات ماشین های ام وی ام را تحت پوشش قرار داد ایم تا شما عزیزانی که دارای این نوع خودرو هستید از خدمات ما بهره ببرید. در این مقاله سعی داریم انواع خدمات امدادی در این مجموعه ارائه می شود را به استحضارتان برسانیم. ابتدا نکاتی راجع به انواع خودروهای ام وی ام بدانیم.

خودروهای ام وی ام در اصل جزوی از خودروهای شرکت اتومبیل چری یکی از چندین شرکت اتومبیل سازی کشور چین می باشد. این شرکت خودرو سازی جزو 10 شرکت برتر خودرو سازی چین بوده و از اهداف این شرکت ساخت خودروهای با کیفیت و ارزان قیمت است. این شرکت امروز با تولید خودروهای متنوع و در کلاس های مختلف از جمله سدان، هاچ بک و شاسی بلند با کیفیت نسبتاً خوب و قیمت فوق العاده به صرفه توانسته بازار بسیاری از کشورهای منطقه از جمله ایران، سوریه، عراق و روسیه را در دست بگیرد.

این خودروها اولین بار در سال 1384 در ایران تحت نظر شرکت صنایع خودروسازی مدیران که با نام مدیران خودرو معروف است مونتاژ و روانه بازار گردید که این خودرو MVM 110 نام داشت که تقریباً کپی برداری شده از دوو ماتیز بود. خودرو های این شرکت با نام MVM شناخته می شود که در اصل شکل کوتاه شده عبارت  Modiran Vehicle Manufacturing می باشد و نام کمپانی اصلی تولید کننده این خودروها همانطور که در قبل از این نیز ذکر شد شرکت چری کشور چین بوده و در ایران فقط مونتاژ و روانه بازار می گردد.

خودروهای MVM به دلیل کیفیت و امکانات خوب در مقابل قیمت بسیار اقتصادی به خوبی توانستند جای خود را در کشور هایی با درآمد کم و درحال توسعه باز کند.

در حال حاضر مدل های مختلفی از خودروهای ام وی ام مانند (110 – s110 – H315 هاچ بک) – 315 پلاس – X33 –X33s – X55 و  X22 در بازار ایران می باشد که شامل کلاس خودروهای هاچ بک و شاسی بلند می باشد.

  • انواع خودروهای ام وی ام زیر تحت پوشش سرویس دهی امداد مرکزی در سراسر تهران است:
    • ام وی ام 110
    • ام وی ام x55
    • ام وی ام و X33
    • ام وی ام 315 پلاس
    • ام وی ام X22 پرو
    • ام وی ام X22
    • ام وی ام 315 جدید
    • ام وی ام 530
    • ام وی ام چری 110

امداد خودرو مدیران خودرو تهران

امداد خودرو چری

امداد خودرو چری شامل انواع خودرو های ام وی ام و چری می شود. برای اینکه خیالتان راحت باشد، تعمیرات خودرو خود را به گروه امدادی ما بسپارید. مجموعه ما دارای مجوز رسمی از اتحادیه برای امداد خودرو مدیران خودرو می باشد و همچنین تشخیص و تعمیر انواع خودروهای مدیران خودرو را دارد.

امداد خودرو مدیران خدمات گوناگونی به درخواست کنندگان ارائه می دهد. این خدمات شامل: خدمات در محل مانند مکانیک سیار، بنزین سیار، باتری به باتری و … می باشد. از دیگر خدماتی که برای خودرو ها انجام می دهد، حمل و جابه جایی مانند یدک کش ماشین با یدک کش، کفی، تریلر، دکل و جرثقیل می شود. قابل ذکر است که تمام این خدمات دارای ضمانت هستند و شما می توانید با خیالی راحت از این خدمات استفاده کنید. بعد از اتمام کار امداد رسانان، یک ضمانت نامه معتبر در اختیارتان قرار می گیرد و همه ی این خدمات را تضمین می نماید.

همچنین بخوانید: امداد خودرو رنو

این ضمانت نامه ها به صورت فیزیکی و یا به صورت آنلاین می باشند. در صورت رضایت و یا عدم رضایت می توانید با پشتیبانی اطلاع دهید و خسارت وارد شده خودروتان را دریافت نمایید. امداد خودرو mvm ما برای ارائه خدمات خود محدود به زمانی خاص و یا محدود مکانی نیست و در هر مکان و هر لحظه‌ای در دسترس شماست. در صورت نیاز به هر خدمت و یا سوالات خود، کافیست با ما تماس بگیرید. شما می‌توانید در رابطه با نوع خدمات، ضمانت نامه خدمات، هزینه‌ی آن‌ها و حتی شکایت‌هایتان با اپراتورها تماس بگیرید.

اتومبیل چری از گرانترین خودروهای چینی در بازار به حساب می آید. خدمات امداد خودرو چری توسط امداد مرکزی برای مدل های زیر ارائه میدهد:

  • امداد خودرو تیگو
  • امداد خودرو آریزو
  • امداد خودرو چری

درباره خودرو ها و نام خودرو های مدیران خودرو

امدادگران متخصص مرکز ما دارای مجوز از اتحادیه ی برای امدادخودروی مدیران خودرو، MVM و چری در تهران هستند و توانایی عیب یابی، تشخیص و تعمیر انواع خودروهای مدیران از جمله خودروهای گروه محصولات ام وی ام MVM و چری شامل مدل های MVM 110 ,315,530 ,550 , Chery Arrizo 5 و 6 ، X22، X33،X33s ،X55 و Chery Tiggo 5 تیگو 5  را دارا هستند. برای عیب یابی و تعمیر خودرو خود با ما تماس بگیرید.خدمات آقای امداد شامل: مکانیک سیار،پنچرگیری،بنزین، یدک کش ، کفی و باتری به باتری است.

خدمات امدادی ما اعم از امداد خودرو، یدک کش  ، مکانیک سیار غرب تهران ، امداد خودرو سیار جیلی، مکانیک سیار جک،  امداد خودرو سیار جک،  مکانیک سیار mvm ، امداد خودرو  سیارmvm ، مکانیک سیار برلیانس،  امداد خودرو برلیانس،  مکانیک سیار ال90،  امداد خودرو سیار ال90،  مکانیک سیار نیسان پیکاپ،  امداد خودرو نیسان پیکاپ، امداد خودرو سیار آریزو 5،  امداد خودرو چری آریزو،  امداد خودرو سیار هاوال،  امداد خودرو سیار چری تیگو، مکانیک سیار چری تیگو،  مکانیک سیار هاوال،  مکانیک سیار چری آریزو،  سوخت رسانی سیار، پنچرگیری در محل،  پنچرگیری سیار،  باطری به باطری سیار،  باتری به باتری در محل و….. می باشد.

به طور کلی می توان گفت که امداد خودرو یکی از مهم ترین و برترین خدماتی است که امروزه در دسترس شما بوده و می توانید با خیال راحت از این خدمات استفاده کنید. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید و یا می خواهید از این خدمات در هر شهری استفاده کنید می توانید با کارشناسان امداد خودرو به صورت تلفنی ( 09196420634 ) و یا اینترنتی ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

مزایای یدک کش و امداد خودرو مدیران خودرو

مجموعه شرکت امداد خودرو ما به یکی از معتبر ترین شرکت های ارائه دهندۀ خدمات امدادی در جاده های پایتخت و کرج تبدیل شده است. این امر دلایل زیادی می توان داشته باشد.

اولین مزیتی که امداد خودرو دارد، حمل آسان و سریع ماشین می باشد. ممکن است ماشین های دیگر نیز بتوانند شما را به نزدیک ترین تعمیر گاه برسانند، ولی امداد رسان ها دارای یدک کش های مجهز هستند و اتومبیل شما را درست و اصولی تا مسیر مورد نظر جابه جا می کنند. با حمل سریع و اصولی هم در وقت شما صرفه جویی می شود و هم به ماشین شما آسیب بیشتر وارد نمی شود.

از دیگر مزایای این موسسات این است که ماشین شما توسط افراد مطمئن و متخصصان حرفه ای تعمیر و تعویض می شود. زیرا این موسسات از قطعات کاملا اصل با گارانتی استفاده می کنند. شما با خبر کردن این گروههای امدادی خیالتان از بابت برطرف شدن مشکل ماشین راحت بوده و می توانید رانندگی بی دغدغه و و آرامی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید.

از طرفی دیگر این موسسات در هر شبانه روز که اتومبیل شما دچار مشکل شده باشد آماده امداد رسانی هستند و با تماس شما سریعا خود را به محل مورد نظر رسانده و اقدامات لازم را انجام می دهند.

شما در زمان بروز خرابی با تماس با شماره امداد خودرو مدیران خودرو و ارسال کردن مشکل و موقعیت مکانی که خودرو در آنجا قرار دارد. امداد خودرو برای ارائه خدمات بهتر امدادی وسرعت درکار برای رفاه حال هموطنان محترم از انواع ماشین ها برای حمل خودرو و پرسنل کارآزموده برای خدمات جابجایی وخدمات مکانیکی سیار استفاده نموده است تا در کمترین زمان کارشناسان به محل مورد نظر برسند.

تعرفه خدمات یدک کشی و امداد خودرو مدیران خودرو

از جمله مشکلاتی که در این گرونی مردم با آن سر و کار دارند و جزوء دغدغه های اساسی آنها به شمار می رود، تعرفه های امدادن ماشین می باشد. در این زمینه باید خاطر نشان کرد که افرادی که دارای کارت امداد خودرو و یا کارت طلایی هستند، در بروز مشکلات ماشین خود می توانند از خدمات و مزایای این طرح ها بهره مند شود.

کارت های طلایی شامل خدماتی مانند: امداد بالینی به مدت یک سال، در دسترس بودن و فراگیر بودن آن، امکان بهره مندی از پوشش نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر ایران می باشد. شایان ذکر است اگر به بخش زیرین ماشین شما آسیب رسیده باشد، هزینه های شما را با توجه به ضوابط خسارت مرتفع می سازد.

همچنین بخوانید: امداد خودرو تویوتا

بر همین اساس برخلاف بسیاری از امداد خودرو ها که نرخ ثابت و مشخصی ندارند، شما می توانید نرخ و تعرفه خدمات امدادی ما را با رقیبان ما مقایسه نموده و ملاحظه خواهید کرد که قیمت تعرفه های امدادی ما ارزان و مرقون به صرفه می باشد.

اشتراک طلایی

اشتراک طلایی امداد خودرو ایران خودرو نیز از جمله محصولات ویژه‌‌ای است که طیف وسیعی از خدمات این شرکت به همراه جبران هزینه‌های ناشی از خسارت‌های سرقت، تصادف، بروز حوادث و بلایای طبیعی را در کنار تمامی خدمات امدادی شبانه روزی در محل و حمل رایگان و نامحدود به تعمیرگاه‌های مجاز را به صورت یکپارچه برای مالکان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو فراهم می نماید.

بنابراین اگر مالک خودرو بخواهد نسبت به دریافت پوشش نیازهای خودرویی از محصول مناسبی بهره گیرد، وجود خدمتی به نام اشتراک طلایی امدادخودروی ایران می‌تواند در کنار پوشش کامل خدمات فنی امدادی در سفرهای درون شهری و برون شهری، بسیاری از محدودیت‌های محصولات مشابه را در تصادفات و خسارات سنگینی که به خودرو دارنده این کارت وارد می‌شود، برطرف سازد.

مزایای استفاده از اشتراک طلایی

استفاده از ( اشتراک طلایی ) در کنار آرامش روانی، امتیازات متعدد مادی از جمله پوشش زیان حوادث، پوشش زیان ناشی از بلایای طبیعی، تعویض خودرو برای جبران خسارت‌های کلی، نبود محدودیت تعداد دفعات دریافت خدمات، گارانتی کامل خدمات بدنه خودرو، امکان خرید اقساطی بلند مدت و بدون بهره، تضمین کیفیت رنگ بدنه و تعمیرات، تامین قطعات استاندارد،کنترل کیفیت خدمات، جبران خسارت وارده به زیر و عقب خودرو، خدمات امدادی نامحدود و شبانه‌روزی و انجام رایگان سرویس‌های دوره‌ای برای مشتری را به همراه دارد. اشتراک طلایی شامل سطوح مختلف بوده و بر اساس نوع خودرو و سال ساخت و بودجه مورد نظر مشتری قابل ارائه می باشد.

سطوح اشتراک طلایی شامل: تک ستاره، تک ستاره پلاس، دو ستاره، سه ستاره و چهار ستاره خواهد بود.

در محصولات اشتراک طلایی، با افزوده شدن هرستاره، مشتریان قادر خواهند بود، علاوه بر دریافت خدمات قبلی، از خدمات ویژه هر ستاره نیز بهره‌مند شوند.

خدمات سطوح مختلف اشتراک طلایی

اشتراک تک ستاره، شامل دریافت امداد، پوشش زیان ناشی از حوادث و سوانح، پوشش زیان سرقت کلی و جزیی، ضربه از زیر و عقب خودرو را علاوه بر مشاوره فنی و راه‌اندازی رایگان، ایاب و ذهاب رایگان امداد سریع ، حمل و جابه‌جایی رایگان خودرو و انتقال سرنشینان در جاده‌های ایران است. امداد رسانان شامل خدمات خودروهای تندر پیکاپ برای انجام تعمیرات سبک در محل، طراحی و تجهیز شده است. امداد سریع نیز شامل تعمیرات سبک امدادی بوده که در کم‌تر از ۲۰ دقیقه در محل قابل ارایه است.

اشتراک طلایی تک ستاره، شامل دریافت امداد ، پوشش زیان حوادث و سوانح طبیعی، پوشش زیان حوادث غیرطبیعی و همچنین پوشش زیان شکست شیشه به تنهایی را علاوه بر مشاوره فنی و راه‌اندازی رایگان، ایاب و ذهاب رایگان امداد سریع، حمل و جابه‌جایی رایگان خودرو و انتقال سرنشینان در جاده‌های ایران در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

اشتراک طلایی تک ستاره پلاس علاوه بر خدمات ارائه شده در اشتراک طلایی تک ستاره، انجام رایگان دو سرویس ‌دوره‌ای، تعویض رایگان روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوای موتور را نیز به مشتریان ارائه می دهد.

اشتراک طلایی دو ستاره، علاوه بر خدمات ارائه شده در اشتراک طلایی تک ستاره، انجام رایگان دو سرویس‌دوره‌ای، تعمیرات و همچنین کنترل و بازدیدهای ادواری خودرو نیز به همراه دارد.

همچنین بخوانید: امداد خودرو جیلی

در اشتراک طلایی سه ستاره علاوه بر خدمات ارایه شده در اشتراک طلایی دو ستاره، انجام رایگان چهار سرویس‌دوره‌ای، تعویض رایگان شمع، لنت ترمز جلو، روغن و فیلترها و همچنین کنترل و بازدیدهای ادواری خودرو نیز برای مشتریان انجام خواهد شد.

در اشتراک طلایی چهارستاره، علاوه برخدمات ارایه شده در اشتراک طلایی سه ستاره، انجام رایگان شش سرویس‌دوره‌ای، تعویض رایگان تسمه تایمینگ و همچنین تعویض چهار حلقه لاستیک پس از پیمایش ۶۰ هزار کیلومتر با تمدید اشتراک چهار ستاره انجام می‌شود.

مقایسه اشتراک طلایی با خدمات مشابه امکان انتخاب بهتر را برای مشتریان فراهم کرده است. تعویض خودرو برای جبران خسارت‌های کلی، نبود محدودیت تعداد دفعات دریافت خدمات، گارانتی کامل خدمات بدنه خودرو، تضمین کیفیت رنگ بدنه و تعمیرات، جبران خسارت وارده به زیر و عقب خودرو امکان دریافت خدمات مطمئن از جمله مواردی است که اشتراک طلایی در اختیار مشتریان قرار داده است.

نحوه دریافت اشتراک طلایی

دارندگان محصولات ایران خودرو برای دریافت و استفاده از خدمات اشتراک طلایی می‌توانند با مراجعه به مراکز امداد خودرو و یا به صورت اینترنتی و همچنین تماس با شماره  تلفن  09196420634 یا مراجعه حضوری به نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو از نحوه دریافت اشتراک و خرید آن اطلاعات لازم را کسب کنند.

خدمات امداد خودرو مدیران خودرو

خدمات امدادی ما اعم از امداد خودرو-مکانیک سیار جیلی – امداد خودرو سیار جیلی – مکانیک سیار جک – امداد خودرو سیار جک – مکانیک سیار mvm – امداد خودرو  سیارmvm – مکانیک سیار برلیانس – امداد خودرو برلیانس – مکانیک سیار ال90 – امداد خودرو سیار ال90 – مکانیک سیار نیسان پیکاپ – امداد خودرو نیسان پیکاپ – امداد خودرو سیار آریزو 5 – امداد خودرو چری آریزو – امداد خودرو سیار هاوال – امداد خودرو سیار چری تیگو – مکانیک سیار چری تیگو – مکانیک سیار هاوال – مکانیک سیار چری آریزو – سوخت رسانی سیار – پنچرگیری در محل – پنچرگیری سیار – باطری به باطری سیار – باتری به باتری در محل و….. می باشد.

تجهیزات مورد استفاده در گروه های امداد خودرو مدیران خودرو

برای اینکه گروههای امداد رسان در هر نقص فنی ماشین یا حوادث بتوانند به کمک درخواست کنندگان بروند؛ نیاز به تجهیزاتی فنی و تخصصی متناسب دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا با این تجهیزات آشنا شویم…

جرثقیل امداد مدیران خودرو

یکی از وسایل مورد نیاز در گروه امداد خودرو غرب تهران جرثقیل است که در صورت نیاز می توان از آن برای جابه جایی ماشین ها استفاده کرد. جرثقيل‌ها انواع گوناگونی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌توانند بارهایی با وزن بسیار بالا را به راحتی انتقال دهند. امروزه جرثقیل‌ها تغییرات زیادی کرده‌اند و در مقایسه با گذشته کاربردهای بیشتری دارند؛ چرا که در گذشته در زمان جابه‌جایی خودروها به وسیله جرثقیل در طول مسیر خسارات زیادی به خودروها وارد می‌شد، اما امروزه جرثقیل‌ها توانایی آن را دارند تا خودروها را بسیار اصولی‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند.

انواع خودرو بر مدیران خودرو

یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌هایی که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد، تریلرهای کفی هستند. تریلرهای کفی دارای ظاهری همچون کامیون اما بدون دیواره‌ هستند که اغلب از آن‌ها برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راه سازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن استفاده می‌شود. موسسه امداد رسان مدیران خودرو بعد از صحبت کردن با درخواست کنندگان و بررسی نوع نقص و خرابی، در صورت نیاز تریلر کفی را به محل مورد نظر می فرستند. علاوه بر حمل خودروها، اجسامی مانند تیرآهن‌ها و توپ‌های فولادی و بارهای دارای ارتفاع غیر استاندارد را نیز می‌توان با تریلرهای کفی منتقل کرد.

دکل امدادگر مدیران خودرو

امروزه بسیاری از خودروها، دارای رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس بوده و بسیار شکننده هستند و به راحتی نیز آسیب می‌بینند. به همین جهت دکل برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، بهترین انتخاب به شمار می‌رود؛ چراکه در جرثقیل‌های دکل‌دار، میان رکاب‌ها و تسمه، یک کارتن و یا یک کف پایی خودرو قرار می‌گیرد و باعث می شود تا فشار بسیار کمتری به رکاب‌ها وارد شود.

کلام آخر

زمانی که در جاده و یا بزرگراهها برای خودرو شما مشکلی پیش آمد، به هر فردی که به ظاهر برای کمک رسانی می آید اعتماد نکنید. تنها کافی است به صورت تلفنی یا اینترنتی با امداد خودرو  مدیران خودرو تماس بگیرید. تا امداد رسان های مجموعه ما در کمترین زمان ممکن  و با تعرفه های مناسب اتحادیه برای رفع مشکل شما اعزام شوند.

پیمایش به بالا
تماس با امداد خودرو