باطری به باطری سیار

باطری به باطری سیار

[row]

[col span=”6″ span__sm=”12″]

[title text=”باطری به باطری سیار” tag_name=”h1″]

باطری به باطری سیار در محل خودروی آسیب دیده از خدمات دیگر امداد خودرو هدف در سطح شهر تهران است . خالی شدن باطری خودرو از مشکلات عمده ای است که برای هر خودرو ایرانی یا خارجی اتفاق می افتد. که باعث می شود ماشین شما روشن نشود. به همین علت نیاز به یک باطری پر دیگر یا هل دادن ماشین می باشد که مورد دوم کار درستی نیست چرا که باطری آسیب می رساند پس باید باطری خالی شده را با باطری پر دوباره شارز کنید. برای باطری به باطری به یک باطری پر و همچنین دو تا کابل قوی نیاز دارید.

تیم تعویض و تعمیر باطری امداد خودرو هدف در نظر دارد که بهترین باطری را برای شما در نظر بگیرد . همچنین بتواند خدمات باطری را در سریعترین زمان ممکن برای شما انجام دهد.

جهت ثبت درخواست باطری به باطری سیار به امداد خودرو هدف از طریق شماره تلفن درج شده تماس بگیرید.

[button text=”تماس با باطری به باطری سیار” color=”alert” radius=”10″ expand=”true” icon=”icon-phone”]

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_image id=”209″]

[/col]

[/row]
[row]

[col span__sm=”12″]

امداد باطری شبانه روزی

در واقع زمانی که ماشین شما روشن نمی شود و تمام قطعات الکتریکی ماشین خراب است، دلیل آن را می توان در باطری ماشین جستجو کرد. یک راه حل این است که باطری ماشین را شارژ کنید، اما چگونه؟ باطری ماشین خود را روشن کنید 3 راه حل در دسترس شماست. کارشناسان ما به سرعت و به راحتی برای تعویض باطری خودرو شما حاضر می شوند که می توانید با آن تماس بگیرید یا باطری مورد نیاز را به صورت آنلاین سفارش دهید.

امداد باطری شبانه روزی هدف بصورت 24 ساعته در سطح شهر هستند تا شما را برای سفری بهتر امداد رسانی کنند. امداد باطری به صورت 24 ساعت آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز می باشد.

امداد باطری شبانه روزی مناطق زیر را شامل میشود:

  • باطری به باطری سیار غرب تهران
  • باطری به باطری سیار شرق تهران
  • باطری به باطری سیار شمال تهران
  • باطری به باطری سیار جنوب تهران

مراحل باطری به باطری کردن خودرو

اگر این روش را انتخاب می کنید مراحل را به صورت زیر انجام دهید.

ماشینی که باطری سالم دارد را پیدا کنید.

کابل باتری که جزو تجهیزات جانبی ماشین است را باید در تجهیزات داشته باشید.

ماشینی گکه باتری سالم دارد در کنار ماشین خود جوری پارک شود که بتوان کابل را اتصال کرد.

هر دو ماشین باید خاموش و سوئیچ آن ها در ابتدا بسته باشد و کاپوت خودرو ها را باز گنید.

با استفاده از مقاله ای در سایت جدا کردن باطری خودرو، قطب های مثبت و منفی باطری را پیدا کنید. کابل مشکی را برای قطب منفی و کابل قرمز را برای قطب مثبت استفاده کنید.

قسمت فلزی بدون رنگ برای برقرای اتصال کابل منفی در خودرویی که باتری آن خوابیده مشخص کنید

یک طرف کابل قرمز را به قطب مثبت باطری خوابیده و طرف دیگر را به قطب مثبت باطری سالم متصل کنید.

کابل مشکی رنگ را به قطب منفی باتری سالم متصل کنید.

به هیچ عنوان سمت دیگر کابل مشکی رنگ را به قطب منفی باطری دشارژ وصل نکنید. همچنین توجه کنید اگر کابل ها را به قطب های اشتباه وصل کنید باعث انفجار باتری می شود.

محل مناسب اتصال سمت دیگر کابل مشکی روی قسمت فلزی است که از قبل آن را مشخص کردید.

بعد از روشن شدن ماشین با باتری شارژ اول اتصال کابل مشکی با بنه فلزی خودرو دارای مشکل قطع کرده و سپس اتصال کابل مشکی با خودرو سالم را هم قطع کنید. برای کابل قرمز اما اول از خودرو سالم و سپس از خودرو دشارژ جدا کنید.

بعد از تمامی این مراحل و بعد از استارت زدن اگر باز هم خودرو روشن نشد بعد از دقایقی ماشین سالم را استارت بزنید و و بعد از دو دقیقه بدون اینکه به اتصالات کابل ها دست بزنید خودرو دشارژ را استارت بزنید. اگر باز هم روشن نشد دیگر مشکل از باتری نیست و احتمالا مشکل از سیم کشی ها و یا آلترناتور خودروتان است.

باتری به باتری سیار

اطمینان حاصل نمایید که مشکل از باطری است

در وهله اول باید باتری را بررسی نمایید چراکه شاید مشکل از سایر قطعات نظیر استارت باشد. برای این کار می‌توانید از موارد ذیل استفاده نمایید که ما در امداد خودرو تهران توصیه می کنیم:

  • چراغ‌ها را روشن نمایید چنانچه کم‌نور باشند یعنی به احتمال زیاد مشکل از باتری است.
  • کلید قفل (باز شدن) درها را تست نمایید چنانچه عمل نکند می‌تواند نشان از خوابیدن باتری باشد.
  • سوئیچ را وارد نموده و بچرخانید؛ چراغ‌های داشبورد و سیستم صوتی را چک نمایید چنانچه عملکرد نرمال خود را دارند یعنی باتری به احتمال زیاد سالم بوده و مشکل از جای دیگری است.
  • استارت بزنید و ببینید که آیا خودرو تلاشی در جهت روشن شدن دارد و یا در همان ثانیه اول استارت زدن سریع قطع می‌شود. اگر حالت دوم رخ می‌دهد یعنی باتری شما احتمالا سالم است.
  • یک خودرو با باتری سالم و ولتاژ یکسان انتخاب نمایید.
  • توجه داشته باشید که بعد از استارت زدن، اگر مشکل از باتری باشد خودرو باید سعی در روشن شدن باشد. در صورتی که بعد از استارت سریع قطع شود نشان می دهد مشکل از باتری نیست.

خودرویی را انتخاب نمایید که دارای باتری سالمی بوده و ولتاژ آن نیز با ولتاژ باتری شما یکسان باشد. البته در قسمت اعظمی از خودروها باتری 12 ولت استفاده می‌شود ولیکن چک نمودن این مورد عملی احتیاطی جهت اطمینان کامل است.

[/col]

[/row]

پیمایش به بالا
تماس با امداد خودرو