امداد خودرو بهمن موتور

امداد خودرو بهمن موتور

[row]

[col span=”6″ span__sm=”12″]

[ux_image id=”434″]

[button text=”تماس با امداد خودرو بهمن موتور” color=”alert” radius=”10″ expand=”true” icon=”icon-phone” link=”tel:09196420634″]

[/col]
[col span=”6″ span__sm=”12″]

[title text=”امداد خودرو بهمن موتور” tag_name=”h1″]

امداد خودرو بهمن موتور با هدف جلب رضایت مشتریان عزیز و ارائه خدمات سیار به درخواست کنندگان فعالیت چشمگیری در سطح شهر تهران می نماید. این واحد با چشم انداز دستیابی به وفاداري مشتري و سرآمدي در ارائه خدمات در سطح کلاس جهانی، تلاش می کند تا با بهره گیري از امکانات و تجهیزاتی مناسب، پرسنل مجرب، و تحت پوشش قراردادن نمایندگان در سطح کشور مبادرت به ارائه خدمات متمایز نموده و تامین اطمینان خاطر دارندگان خودرو و همچنین حمایت از حقوق مصرف کنندگان را به عنوان یك الزام ضروري و قطعی سرلوحه خود قرار دهد.

شما می توانید با تماس تلفنی ( 09196420634 ) و یا به صورت اینترنتی با ما در ارتباط باشید. و خدماتی از قبیل حمل خودرو با یدک کش و کفی، خدمات برق و باتری،تعمیرات سیار و سوخت رسانی را دیافت کنید.

به طور کلی امداد خودرو برای حفظ امنیت برای رانندگان ایجاد شده است. طبق قوانین راهنمایی و رانندگی که برای خودروی خراب یا نیازمند تعمیر یا آسیب دیده در تصادفات اعلام شده است، امکان بکسل کردن و کشیدن آن توسط خودروی سواری دیگری وجود ندارد و برای حفظ ایمنی جاده ها باید از خدمات امداد خودرو هدف در این موارد استفاده شود.

[/col]

[/row]
[row]

[col span__sm=”12″]

شرکت بهمن موتور

شركت بهمن موتور در ماههاي پاياني سال 1331 هجري شمسي تحت عنوان شركت سهامي ايران خليج كو با سرمايه اوليه 600 هزار ريال تاسيس و به منظور انجام عمليات مربوط به نمايندگي و امور حمل و نقل از جمله حمل و نقل دريايي و حق العمل كاري نمايندگي هاي تجاري به ثبت رسيد.
نام شركت به موجب تصميمات متخذه از سوي مجمع عمومي فوق العاده صاحبان سهام مورخ 1350/3/17 از شركت خليج كو به شركت سهامي خاص اتومبيل سازي مزدا، در تاريخ 1363/4/6، ايران وانت (شركت سهامي خاص) و سپس در تاريخ 1370/12/12 از سهامي خاص به سهامي عام و در تاريخ 1377/4/28 به گروه بهمن تغيير يافت. پس از تغييرموضوع فعاليت و نام شركت به گروه بهمن(سهامي عام) در سال 1377، مركز بهمن موتور (ايران وانت) به عنوان يك واحد كسب و كار استراتژيك (SBU) با ساختاري مستقل ادامه فعاليت داد.

امداد خودرو بهمن موتور تهران

از سال 1378 با همکاری مشترک با شرکت مزدا، تولید انواع سواری مزدا Mazda F ، Mazda 323 GLX و Mazda 323 FL آغاز گردید. در سال 1381 طي انعقاد قراردادي با ميتسوبسشي موتور ژاپن زمينه توليد انواع خودرو در شركت فراهم گرديد، همچنين شركت موفق به دريافت گواهينامه ISO 14001 ، کسب 16 درصدي مالکيت سهام شرکت سايپا و کسب رتبه اول بورس گرديد. در سال 1382 گروه بهمن به عنوان واحد نمونه صنعتي كشور و يكي از صد شركت برتر معرفي و با توليد خودروهاي سواري دو ديفرانسيل (SUV) با عرضه خودرو دو ديفرانسيل پاجرو به بازار خودروهاي دو ديفرانسيل وارد شد.

در سال 1385 شركت خودروي سواري مزدا 3 را توليد و با توليد سواري ون با نام نارون به بازار خودروهاي سواري ون ورود پيدا كرد، در سال 1386 گروه بهمن به عنوان يکي از 100 شرکت برتر بورس اوراق بهادار تهران معرفي گرديد. سال 1388 خودروي سواري مزدا 3 جديد و خودروي وانت تک کابین و دوكابين كاپرا در شركت توليد گرديد. سال 1389 توليد مزدا سواري 2 و 3 جديد آغاز و جايزه چهار ستاره تعالی سازمانی در حوزه ی منابع انسانی اخذ گرديد همچنين در سال 1391 توليد خودروي مزدا سواري 1600، خودروي سواري B50 و خودرو مينی تراك در شركت آغاز گرديد و در سال 1392 مركز بهمن موتور به عنوان شركت بهمن موتور مستقل گرديد.

همچنین بخوانید: امداد خودرو مدیران خودرو

در سال 1393 با هدفگذاری افزایش ساخت داخل محصولات خودرویی، ارتقاء خودکفایی با تولید وانت کارا 1.7 و کارا 2 محقق گردید. در همین سال شرکت بهمن موتور به دريافت گواهينامه اشتهار 3 ستاره  جايزه ملي کيفيت خودرو از سازمان ملی استاندارد ايران نائل گردید. از سال 1395 و در پي واگذاري سهام شركت به بخش خصوصی، دگرگونی قابل ملاحظه اي در روند فعاليتهاي توسعه ای شركت بوجود آمد.

استراتژی جديد شركت بر محور توسعه و بهسازی زیرساخت های تولید، افزايش توليد و بهره برداري بيشتر از ظرفيتهاي خالي، افزايش خودكفائی، ارتقا شاخص های مالی، ايجاد تنوع در محصولات توليدی، پويايی شركت های تابعه، كسب رضايت هر چه بيشتر مشتريان از طريق بهينه سازي و افزايش كيفيت توليدات، ارائه خدمات بعد از فروش و تامين قطعات يدكي ارزان و قابل دسترس را در دستور كار خود قرار داده و بر تسریع در انجام برنامه های اجرایی تاکید نمود. سلسله اقدامات توسعه ای صورت پذیرفته، در سال 1396، با افزایش صد درصدی میزان تولید و کسب رتبه 47 در 100 شرکت برتر ایران نمود پیدا کرد.

از سال 1397 با اعمال تحریم های ظالمانه، شرکت بهمن موتور با وجود  ایجاد محدودیت ها و مشکلات عدیده در تعاملات بین المللی، با راهکارهایی نسبت به یافتن و همکاری مشترک با شرکای جدید در تعریف پروژه های خودرویی اقدام نموده است.

یدک کش بهمن موتور

نگاهی به محصولات بهمن خودرو

شرکت بهمن خودرو این روزها یکی از فعال ترین خودروسازان داخلی در بحث ارائه مدل های جدید به حساب می آید. این شرکت خودرو سازی بزرگ داخلی ظرف مدت یک سال و نیم اخیر دو مدل شاسی بلند به نام فیدلیتی و دیگنیتی را وارد بازار کرده است. و حالا تصمیم دارد تا یک مدل سدان جدید را نیز به لیست محصولات خود اضافه کند.

در ادامه فعالیت های صورت پذیرفته، در حوزه توسعه محصولات جدید در شرکت بهمن موتور، از سال 1396 پروژه تولید سواری B30 با هدف گذاری تولید انبوه و درصد ساخت داخل بالا با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های سهامداران عمده شرکت، جهت ورود به بخش خودروهای سواری اقتصادی تعریف و اجرایی گردید از سال 1397 با همکاری مشترک با شرکت گریت وال-برند هاوال، تولید SUV محصول HAVAL-H2 و عرضه محدود HAVAL-H9 صورت پذیرفت.

در خصوص برند هاوال می توان به بزرگترین تولیدکننده SUV در بزرگترین بازار دنیا (چین) اشاره نمود. از سال 1398 با وجود فشارهای فزاینده تحریم صنعت خودرو، شرکت بهمن موتور ضمن همکاری با شرکت سوکون و جیتور چین تولید خودروی سواری دیگنیتی و فیدلیتی را جهت تولید در سال 1399 و 1400 در دستور کار خود قرار داده است.
اين شركت در حال حاضر مهمترين واحد استراتژيك گروه بهمن محسوب می شود.

امداد خودرو رسپکت بهمن موتور

خودرو رسپکت، جدیدترین محصول بهمن موتور در حال انجام تست‌های فنی است و بعد از راه‌اندازی خط تولید و مونتاژ، در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۱ از طریق طرح‌های پیش‌فروش همراه با اتومبیل‌های شاسی‌بلندفیدلیتی و  دیگنیتی به مشتریان عرضه خواهد شد.

قیمت قطعی رسپکت بهمن هنوز اعلام نشده اما به دلیل اینکه روی پلتفرم چری آریزو تولید شده و با وجود آپشن‌های بیشتر، قیمتی مشابه با آریزو 6 خواهد داشت. در فاز اول ۳۰ تا ۴۰ دستگاه از این سدان تولید خواهد شد و سپس با توجه به تقاضای بازار، تیراژ افزایش خواهد یافت.

کمپانی چری در طراحی این محصول به‌خوبی توانسته عناصر خانوادگی و عامه‌پسند را با المان‌های مهیج و جوان‌پسند درهم بیامیزد و یک سدان شهری با چهره‌ای کاملا قاطع و تا حدی ستیزه‌جویانه را برای محصول جدید خود به وجود آورد. فرم کلی چهره از المان‌های هندسی بسیار جذاب و خطوط با زوایای نسبتا تندوتیز تشکیل شده است.

به‌ویژه نوع طراحی سپر، چراغ‌های دیلایت ال ای دی به سبک علامت تیک و همچنین ورودی‌های هوای جانبی سپر جلو، در نوع خود بسیار اسپرت و هیجان‌برانگیز جلوه می‌کنند و در کل چهره‌ای کاملا جسورانه، جذاب و همه‌پسند را برای این سدان خانوادگی به وجود آورده‌اند.

استفاده از خطوط برجسته روی پروفایل جانبی و درپوش موتور هم موجب شده تا بدنه‌ای خوش‌تراش و نسبتا ورزشکارانه برای رسپکت بهمن موتور پدید آورده شود. در نمای عقب هم گرچه از چراغ‌های به‌هم‌پیوسته استفاده نشده اما دو کاسه چراغ موجود در این بخش بسیار طول و دراز طراحی شده‌اند؛ به نحوی که تا بخش‌های داخلی درب صندوق نیز کشیده شده و فاصله کمی بین آنها خالی مانده است.

فضای پایین چراغ‌ها تا سپر عقب کمی بیش از حد خالی به نظر می‌رسد و المان چندانی روی آن به چشم نمی‌خورد که گرچه نمی‌توان از آن به عنوان یک انتقاد اساسی نام برد، اما به هر حال در بین زیبایی‌های فراوان ظاهری این خودرو، شاید نکته مذکور کمی امتیاز منفی برای طراحی رسپکت به دنبال آورد.

در مجموع باید گفت که با توجه به زبان طراحی کاملا مدرن و جدید محصول جدید گروه بهمن، قطعا می‌توان انتظار داشت که از لحاظ طراحی ظاهری، اکثر مشتریان ایرانی از سدان جدید بهمن موتور رضایت کامل داشته باشند.

رسپکت بهمن موتور نیز فضای داخلی کاملا جذاب و نوینی را ارائه می‌دهد و به راحتی می‌تواند مورد پسند اکثر مشتریان و کاربران قرار بگیرد.

خصوصیات فنی رسپکت مانند سدان های موجود در بازار می باشد. قابل ذکر است که بخش فنی محصول جدید بهمن خودرو با آریزو 6 مدیران خودرو تشابه کامل دارد و بر همین اساس پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ 4 سیلندر به قدرت 147 تا 150 اسب بخار به علاوه گیربکس سی وی تی 9 سرعته (مشابه چری آریزو 6 و چری آریزو 5 پرو جدید) وظیفه تامین رسپکت بهمن را به عهده دارند.

امداد خودرو رسپکت بهمن موتور

امداد خودرو بسترن b30 و b 50

بسترن b50 یک خودروی سدان کامپکت است که توسط First Automotive Works، قدیمی‌ترین تولیدکننده خودرو در چین ساخته شده‌است. این کمپانی خودروسازی در دهه 5 توسط متخصصان روسی تأسیس شد و تا امروز توانسته سهم نسبتاً قابل قبولی از بازار ماشین‌های آسیایی را به خود اختصاص دهد.

b50 با همکاری مزدای ژاپنی ساخته شده‌است، موتور اصلی این سدان یک واحد بنزینی 1.6 لیتری با ظرفیت 103 اسب بخار را دارا است. همین مورد در مزدا 6 نسل اول نیز در نظر گرفته شده‌است. این واحد با آرایش سیلندر درون خطی برای تمام سطوح تریم و نسخه‌های متعدد FAW Besturn B50 یکسان است. اما برای انتخاب مدل، تنها می‌توان نوع گیربکس مورد نظر را تعیین کرد. بنابراین، خریدار می‌تواند تنها یک گیربکس شش سرعته یا گیربکس 6 باند اتوماتیک را انتخاب کند. تعویض دنده، عملکرد مناسبی دارد و با هر سبک رانندگی خاص(هر فرد سبک رانندگی خاص خود را دارد) هماهنگ است.

رانندگی با بسترن b50 روان، باکیفیت و قابل اطمینان است. برای خودرویی با وزن 1300 کیلوگرم، 103 اسب بخار قدرت بسیار ناچیزی است، اما موتور این خودرو توسط ژاپنی‌ها ساخته شده‌است، و b50 قطعاً در زیر کاپوت مشکلی بابت عملکرد نخواهد داشت. اما جالب‌ترین نکته این است که پویایی خودرو بین مدل مکانیک(دنده‌ای) و گیربکس اتوماتیک، تفاوت چندانی وجود ندارد؛ هر دو مدل در حدود 12 ثانیه از سرعت صفر تا 100 را طی می‌کنند. ظاهراً مهندسان چینی گیربکس اتوماتیک را به گونه‌ای تنظیم کرده‌اند که موتور بتواند برای سریع‌ترین شتاب ممکن از تمام توان خود استفاده کند.

همچنین بخوانید: امداد خودرو تویوتا

صاحبان b50 در چند سال اول، هیچ مشکلی در مورد نگهداری موتور این خودرو نخواهند داشت. با وجود این واقعیت که این سدان متعلق به خودروهای کلاس D(خانوادگیِ معمولی) در بازار اروپا و آسیا است، اما باید قبول کرد که دارای شتاب بسیار خوبی است. این خودرو صفر تا 100 را در حدود 12 ثانیه طی می‌کند. علاوه‌بر این، حداکثر سرعت این خودرو 190 کیلومتر درساعت است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز 7.5 لیتر است. برای یک سدان در این کلاس، این‎ها نشانه‌های خوبی از عملکرد b50 هستند.

برخلاف مشترکات فراوان میان بسترن B50F با محصولات مزدا، بسترن B30 بر اساس نسل‌های پیشین فولکس‌واگن جتا توسعه یافته است. در بررسی مزایا و معایب بسترن B30 باید بگوییم که مزایای بسترن B30 موجب شدند تا این خودرو قابلیت رقابت با سدان‌هایی نظیر چری آریزو 5 را در بازار ایران داشته باشد و در سوی دیگر معایب بسترن B30، این خودرو را نسبت به دنا پلاس و برلیانس H330 در موضع ضعف قرار دادند و باعث شدند فروش بسترن B30 چندان چشم‌گیر نباشد.

بسترن بی 30 یک خودرو اتوماتیک اقتصادی است که رقبای آن را محصولاتی همچون جیلی GC6، برلیانس H330 و جک J4 تشکیل می‌دهند. مشخصه مشترک اکثر خودروهای اتوماتیک اقتصادی چینی، بهره‌ بردن از گیربکس‌های اتوماتیک چهارسرعته است که معمولا عملکرد دقیقی ندارند و برای رانندگی در جاده‌های پرپیچ‌وخم چندان مناسب به‌نظر نمی‌رسند.

بسترن B30، به‌شدت و اندازه‌ی دیگر رقبا دیده نمی‌شود و این خودرو با بهره‌مندی از سیستم‌های کنترل کشش، کنترل پایداری و همینطور پلتفرم فولکس‌واگن، سطح قابل‌قبولی از ایمنی را ارائه می‌کند که می‌توان آن را یکی از مزایای بسترن B30 دانست. چنین سطحی از امنیت در کنار برخورداری از تجهیزات ایمنی متنوع باعث شده‌است تا بسترن بی 30 بتواند پنج ستاره ایمنی را از موسسه ایمنی CNCAP کسب کند تا باعث شود از طرفی آپشن‌ها یکی از جدی‌ترین گزینه‌های مزایای بسترن B30 است.

امداد خودرو مزدا وانت پیکاب

امداد خودرو دیگنیتی پرایم بهمن موتور

دیگنیتی در بازار چین چیزی در حدود 120 هزار یوان قیمت دارد که در حال حاضر قیمتی دوبرابری در بازار ایران دارد. به طور کلی دیگنیتی یا همان دانگ فنگ IX5 جزء خودرو هاییست که آپشن زیادی دارد و همچنین طراحی بروز و زیبایی دارد و با توجه به مشخصات فنی اش یک خودروی ایده آل است که با اقبال خوبی هم مواجه شده است.

خودروهای این کلاس هم ارتفاع و ابعاد شاسی‌بلندها را دارند و هم شبیه به ماشین‌های اسپرت کوپه طراحی شده‌اند. دیگنیتی یا دانگ فنگ iX5 یکی از اتومبیل‌هایی است که در رده کراس‌اوور کوپه قرار می‌گیرد. این خودرو سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷ شمسی) در نمایشگاه پکن رونمایی شد و دو سال بعد روی خط تولید بهمن موتور قرار گرفت و سال ۱۴۰۰ به دست مشتریان ایرانی رسید.

از مشخصات این خودرو می توان به کابین جادار،صندوق عقب بزرگ، فرمان پذیری خوب، سیستم تعلیق اسپرت، تک دیفرانسیل و آپشن های متعددد دیگر اشاره کرد. یکی از مزیت‌های مهم دیگنیتی بهمن موتور، آپشن‌ها و امکانات متعدد آن است که رانندگی و سواری راحتی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

دانگ فنگ iX5 با سه پیشرانه ۱.۵، ۱.۸ و ۲ لیتری بنزینی و گیربکسCVT ۵ سرعته دستی در چین فروخته می‌شود، اما بهمن موتور دیگنیتی را فقط با موتور ۱.۵ لیتری توربو و گیربکس CVT مونتاژ و عرضه می‌کند.

شرکت دانگ فنگ با ارائه محصول فنگ گوانگ iX5 توانست یک کراس اوور کوپه زیبا و البته ارزان‌قیمت‌تر از رقبای آلمانی را روانه‌ بازار کند.

در قسمت جلو ترکیبی یکنواخت و زیبا بین چراغ‌ها و جلوپنجره پدید آمده که سراسر چهره خودرو را در برگرفته است. ورودی‌های هوا و مه‌شکن‌ها نیز حالتی سراسری دارد و بخش عمده قسمت زیرین سپر را شامل شده‌ تا نمایی خوشایند و مدرن و البته ساده ایجاد کند.

در نمای جانبی شاهد قوس زیبای خط سقف و همچنین قاب پنجره‌ها (در قسمت درب عقب) هستیم که ظاهری متمایز از سایر کراس‌اوورهای موجود در بازار دارد و به دیگنیتی حالتی کوپه مانند داده است.

نمای پشت نیز در نوع خود آینده‌نگرانه جلوه می‌کند؛ به ویژه سبک طراحی چراغ‌های سراسری همانند خودروهای پورشه آلمانی، ظاهری نوین برای دانگ فنگ ix5 یا همان بهمن دیگنیتی به نمایش گذاشته است. طرح سپر با وجود مه‌شکن، دیفیوزر نقره‌ای و سر اگزوز کرومی، زیبایی نمای عقب دیگنیتی را کامل کرده است.

امداد خودرو رسپکت بهمن موتور

امداد خودرو فیدلیتی بهمن موتور

چینی‌ها معمولاً قطعات زیبایی برای محصولاتشان طراحی می‌کنند. اما در گذشته بدلیل بی‌تجربگی و برخی محدودیت‌های اقتصادی قادر نبودند این اجزاء زیبا را به درستی و با تناسب کافی در کنار یکدیگر قرار دهند. اما چری و زیرمجموعه‌هایش چند سالی است که به این نقص پی‌برده‌اند و حالا در محصولات جدیدشان دیگر خبری از رینگ‌های بسیار کوچک و نامتناسب و یا اغراق‌های بی‌مورد و خطوط بی‌هدف یافت نمی‌شود. نمونه‌اش همین فیدلیتی مورد بحث؛ اگر نگاهی به بدنه این ماشین بیندازید متوجه می‌شوید که تقریباً تمامی خطوط با هدف مشخص ترسیم شده‌اند و قطعات مختلف بدنه هم با یکدیگر از هماهنگی و هارمونی کافی برخوردارند.

نکته دیگر اینکه طراحان فیدلیتی موفق شده‌اند با استفاده از رینگ‌های جذاب، جلو پنجره بزرگ، سپرهای اسپرت و خطوط پویا در قسمت‌های مختلف، وقار و ابهت را با جاذبه‌های جوان‌پسندانه ترکیب نمایند و نتیجه این شده که ظاهر فیدلیتی برخلاف دیگنیتی، که بیشتر جوانان را هدف قرار داده با تمامی سنین و سلایق هماهنگ است.

مشخصات فیدلیتی

زیر کاپوت فیدلتی گروه بهمن یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو به کد E4T15C با توانایی تولید حداکثر 155 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور قرار گرفته و این نیروی تولیدی به کمک یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. البته در سال 2019 یک موتور قوی‌تر 1.6 لیتری هم برای جتور X70 معرفی شده بود که انتظار می‌رفت گروه بهمن از آن نسخه برای نمونه عرضه شده در کشور استفاده کند اما با این حال موتور 1.5 لیتری انتخابی هم یک مزیت دارد و آن اینکه با پیشرانه مورد استفاده در چری آریزو و تیگو یکسان است.

امداد خودرو ژانگ ژنگ لندمارک وی

گروه خودرو سازی بهمن  در زمینه تولید انواع وانت، مینی‌بوس و کامیون نامی شناخته شده می‌باشد، به سراغ محصولات کمپانی نوپای ژانگ چینگ (Hebei Zhongxing Automobile) رفته و به مونتاژ وانت پیکان کاپرا و به تازگی شاسی‌بلند لندمارک پرداخته است.

بدین ترتیب، علاقه‌مندان آفرود که این روزها کم هم نیستند، می‌توانند با پرداخت مبلغ کمتری در مقایسه با همتایان ژاپنی و آلمانی تجربه سواری با یک شاسی‌بلند را به دست بیاورند. به اعتقاد کمپانی سازنده شاسی بلند لندمارک که بر پایه پلت‌فرم کاپرا تولید شده است، با هدف فراهم کردن آسایش و راحتی راننده و سرنشینان استانداردهای موجود را زیر پا گذاشته و فراتر از حد تصور همگان ظاهر شده است.

این چینی 4.7 متری که در دسته شاسی‌بلندهای متوسط قرار دارد، در مقایسه با لیفان X60 و ام وی ام X33  از 40 سانتی‌متر طول، 10 سانتی‌متر ارتفاع و 25 سانتی‌متر فاصله محوری بیشتر برخوردار است که همین موارد، کابین آن را جادارتر و فضای بار آن را گسترده‌تر می‌کند.

گفتنی است، این خودرو در بیشتر بازار‌های جهان با 3 ردیف صندلی و ظرفیت 7 تا 8 سرنشین عرضه می‌شود، اما گروه بهمن با هدف افزایش فضای داخلی در این خودرو، 2 صندلی قسمت عقب را حذف و بدین ترتیب، لندمارک را به یکی از جادار‌ترین شاسی‌بلند‌های بازار (با قابلیت افزایش حجم تا 2000 لیتر) تبدیل کرده است.

پشرانه چهار سیلندر خطی 2.4 لیتری لندمارک که توسط کمپانی میتسوبیشی طراحی شده است، با تولید قدرتی در حدود 128 اسب‌بخار و گشتاوری در حدود 200 نیوتن‌متر، این شاسی‌بلند 1,855 کیلوگرمی را به پیش می‌راند. شایان ذکر است، گیربکس پنج سرعته دستی نیرو را به چرخ‌های این شاسی‌بلند دو دیفرانسیل منتقل می‌کند.

مهم‌ترین مشخصه لندمارک که آن را از دیگر چینی‌ها مجزا می‌کند، بهره‌گیری از سیستم دو‌ دیفرانسیل الکترونیکی است؛ به گونه‌ای که تنها از طریق یک کلید تنظیم‌کننده شما می‌توانید از بین حالت‌های تک‌ دیفرانسیل سبک (‌محور عقب فعال یا H2‌)‌، دو ‌دیفرانسیل سبک (‌4H) و دو ‌دیفرانسیل سنگین (‌4L) یکی را انتخاب کنید‌.

امداد خودرو ژانگ ژنگ لندمارک وی

امداد خودرو مزدا وانت پیکاب

در حال حاضر خودرو مزدا وانت در هر دو مدل دو و تک کابین فقط به یک پیشرانه چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ به حجم ۲ لیتر مجهز شده است که حداکثر قدرت این خودرو برابر با ۱۱۱ بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه بوده و بیشینه گشتاور آن نیز معادل ۱۷۱ نیوتن متر در بازه ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰ خواهد بود.

استاندارد آلایندگی این موتور نیز به یورو ۵ ارتقا یافته است. همچنین گیربکس پنج سرعته دستی به همراه کلاچ تک‌صفحه‌ای با فنر دیافراگمی وظیفه انتقال قدرت به محور چرخ‌های عقب را بر عهده دارد. شاسی مزدا وانت از نوع نردبانی بوده که در آن بدنه به صورت جداگانه روی شاسی سوار می‌شود.

سیستم ترمز دیسکی در جلو و کاسه‌ای در عقب به همراه فرمان هیدرولیک و سیستم تعلیق جناغی فنر لول جلو، سیستم تعلیق عقب فنر تخت، ظرفیت حمل بار ۶۰۰ کیلوگرم در مدل دو کابین و ظرفیت حمل بار حدود یک تن در مدل تک کابین، از دیگر مشخصات فنی مزدا وانت کارا ۲۰۰۰ به شمار می‌آیند. ناگفته نماند که مزدا وانت با پیشرانه ۱۷۰۰ سی سی به‌روزرسانی شده خودروی پیکان نیز به مشتریان ارایه شد.

همچنین بخوانید: امداد خودرو هیوندای

وانت مزدا 2000 که در سری‌های جدید با نام وانت کارا ۲۰۰۰ تک و دو کابین روانه بازار شده است، در بحث حمل‌ونقل درون شهری خودروی مناسبی به حساب می‌آید؛ هزینه‌های نگهداری این خودرو نیز با توجه به حضور طولانی مدت آن در ایران، قابل قبول ارزیابی می‌شود.

از مشخصات آن می توان به این موارد اشاره نمود: سپر فلزی، چراغ‌های چهارگوش، جلو پنجره مستطیلی، بدنه جعبه‌ای مانند و طراحی عقب فوق‌العاده ساده از شاخصه‌های ظاهری مزدا وانت به شمار می‌روند.

ناگفته نماند که این خودرو در دو مدل تک و دو کابین از سوی شرکت بهمن به بازار داخلی ارائه شده که مدل دو کابین آن نمای نسبتا جذاب‌تری را به مشتریان ارائه می‌دهد. در مجموع باید گفت که خریداران مزدا وانت مسلما انتظار چندانی از زیبایی اتومبیل خود نداشته و صرفا به کارایی آن در بحث حمل‌ونقل بار و عبور از مسیرهای خاکی یا روستایی توجه دارند.

امداد خودرو هاوال Haval H9

یک خودروی شاسی بلند است که توسط هاوال زیر مجموعه کمپانی Great Wall Motors تولید و از سال 2014 به بازار عرضه شد. هاوال H9 بزرگترین وسیله نقلیه ای است که توسط گریت وال موتورز ساخته شده است و شامل یک سیستم چهار چرخ متحرک جدید است. سیستم کنترل چهار چرخ All- Terrain توانایی پاسخگویی موتور را بین حالت های مختلف از جمله Mud, Sand, Snow, Auto & Low 4 تعدیل می کند. این خودرو با دو پیکربندی 5 و 7 نفره موجود است.

هاوال H9 با موتور ۲ لیتری، ۴ سیلندر توربوشارژ با توان ۲۴۱ اسب بخار در دور موتور ۵۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاوری معادل ۳۵۰ نیوتون متر در دور موتور ۱۸۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه متصل به یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک است که می تواند جثه ۲۳۵۷ کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان ۱۰/۸ ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی ۹/۷ لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو ۸۰ لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره می برد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و پایداری، ضد واژگونی، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ۸ عدد ایربگ( راننده- سرنشین جلو- پرده ای- جانبی جلو)، پشت سری فعال و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

امداد خودرو بسترن b30

نحوه درخواست امداد خودرو بهمن

مرکز خدمات امداد خودرو بهمن این است که، برای انجام کار خود از قطعات یدکی اصل و با کیفیت استفاده می کند.  وجود قطعات یدکی باکیفیت و مطلوب در تعمیرگاه بهمن موتور می­تواند این نگرانی شما را برطرف سازد. تعمیر خودرو شما در تمامی ساعات شبانه روز توسط تیم حرفه ­ای ما با استفاده از همین قطعات اورجینال و اصل است. استفاده از قطعات متفرقه در بسیاری از موارد می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به خودرو شما وارد کند. به همین دلیل این شرکت کاملا این مسئله را رعایت می‌کند.

تعمیر انواع بخش‌های خودرو، تعویض قطعات و حمل و جابه‌جایی ایمن خودروها خدماتی هستن که تیم امدادی ما برای درخواست کنندگان ارائه می دهد.

امداد خودرو یکی از مهم ترین و برترین خدماتی است که امروزه در دسترس شما بوده و می توانید با خیال راحت از این خدمات استفاده کنید. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید و یا می خواهید از این خدمات در هر شهری استفاده کنید می توانید با کارشناسان امداد خودرو هدف به صورت تلفنی ( 09196420634 ) یا اینترنتی ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. این خدمات تنها برای خودروی آسیب دیده یا خراب از دید مکانیکی نیست و کسانی که نیاز به پنچرگیری یا رفع عیب قسمت برق را دارند نیز می توانند از این خدمات استفاده کنند.

[/col]

[/row]

پیمایش به بالا
تماس با امداد خودرو