امداد خودرو سایپا

امداد خودرو سایپا

شرکت امداد خودرو سایپا با استفاده از تجهیزات و امکانات مختلف مناسب می تواند خدمات امداد جاده ای را برای پوشش تمامی نقاط کشور ارائه دهد. مدل خدمات امداد جاده ای سایپا برای انواع خودروهای مورد استفاده گروه سایپا و مشتریان قابل برنامه ریزی و اجرا و ارائه می باشد. بنابراین در صورت وجود هر گونه مشکل در هر قسمت فنی و مکانیکی خودرو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید تا مشکل خودرو برطرف شود.
 
در این صفحه قصد داریم خدمات امداد خودرو سایپا ایران را معرفی کنیم و در مورد خدمات مشتریان این شرکت و قیمت تعمیرات خودرو صحبت کنیم.
امداد خودرو سایپا

 شماره تلفن امداد خودرو سایپا

شماره تلفن سایپا برای ارائه خدمات به رانندگان  09196420634 می باشد که می توانید با شماره تلفن سایپا یدک تماس گرفته و در صورت بروز هر نوع مشکلی در خودروی خود از خدمات پشتیبانی این شرکت بهره مند شوید. اگر خودروی شما در هر نقطه ای از تهران مشکل دارد، می توانید با تلفن همراه خود با شماره  09196420634 تماس بگیرید تا آن را تعمیر کنید، وضعیت را بررسی کنید و بخواهید که سریعا خودرو خود را تعمیر و مشکل برطرف شود.
 
تلفن  09196420634 آماده خدمات رسانی شبانه روزی به رانندگان پس از تماس شما با اعزام سریع کارگران مجرب به محل، مشکلات خودروی شما را به سرعت حل می کند. در واقع این نوع خدمات ارائه شده توسط گروه امداد جاده ای سایپا که مطابق با استانداردها و قیمت های آن انجام می شود، ایمنی و آسایش مشتریان و رانندگان را تضمین می کند. این سرویس به شما این امکان را نمی دهد که با کمک خودرو تماس بگیرید و نگران گزارش های دیگر نباشید. همچنین اگر خودروی سایپا خریداری کرده اید، بهتر است شماره پشتیبانی خودرو سایپا را با همین نام در تلفن همراه خود ذخیره کنید تا در صورت بروز مشکل سریعاً با آنها تماس بگیرید و معطل نشوید.

 

 هزینه امداد خودرو سایپا

هزینه امداد خودرو سایپا بر اساس نوع خدمات ارائه شده برای تعمیر نقص فنی خودرو و زمان مورد نیاز برای تعمیر نقص فنی خودرو محاسبه می شود. در واقع امداد جاده ای سایپا که خودروها را در محل تعمیر می کند، این قیمت را بر اساس نوع قطعات مکانیکی مورد نیاز برای رفع نقص سرویس خودرو و زمان صرف شده محاسبه می کند. در واقع در صورت نیاز به جابجایی خودرو، تحویل آن به شرکت سایپا و تعمیر آن با توجه به شرایط خاص پروژه، این امر باید در لیست هزینه ها لحاظ شود. پس تماس بگیرید و کمک بخواهید. بنابراین به طور کلی می توان گفت که تصمیم گیری قیمت بر اساس این عوامل محاسبه می شود.
 
  • هزینه پذیرش
  • هزینه نوع خدمات ارائه شده برای رفع مشکل فنی خودرو
  • حمل و نقل خودرو
  • زمان در نظر گرفته شده برای تعمیر خودرو
  • امدادگران را بر اساس زمان، دوره زمانی و غیره متوقف کنید.

 تعمیرات سیار سایپا

تعمیر موبایل سایپا که از طریق تماس با شماره تلفن سایپا و در خواست انجام می شود شامل حضور امدادگر در محل مورد نیاز و تعمیر ایرادات فنی خودرو در اسرع وقت می باشد. . در واقع در هر نقطه و هر جایی از جاده ای که خودروی شما به دلیل مشکلات فنی یا تصادف متوقف شده باشد، امداد جاده ای سایپا در محل حاضر می شود و با انجام بازرسی های مهم می تواند خودرو را در محل روشن کند و. مشکل را حل کند اما در صورتی که گوشی سایپا کار نکند و حضور امدادگران برای رفع مشکل به هر دلیلی خودرو را روشن نکند، پرسنل خودروی شما را طبق روال تعیین شده برای تعویض قطعات خودرو به نزدیک ترین نمایندگی مجاز سایپا می رسانند. و مشکل را حل کند. کاری خواهد کرد
 
تعمیر خودرو سایپا در تمامی نقاط تهران و به صورت شبانه روزی برای تمامی رانندگان ارائه می شود. شما می توانید از طریق درگاه شرکت سایپا یدک به کلیه خدمات ارائه شده توسط این شرکت دسترسی داشته باشید و بر اساس مشکل پیش آمده درخواست خدمات تعمیر و نجات را ارسال نمایید.
 
خدمات تعمیرات موبایل سایپا شامل موارد زیر است:
 
  • اطلاعات سریع کمک و مکان درخواستی مشتری
  • انجام تعمیرات موبایل و رفع مشکلات فنی خودرو
  • ارائه خدمات امداد و نجات سایپا به صورت 24 ساعته
  • انتقال سریع و آسان خودروهای معلول به نزدیکترین مرکز امداد جاده ای سایپا
  • کمترین نرخ شارژ را برای تعمیر موبایل تعیین می کند
پیمایش به بالا
تماس با امداد خودرو